La situació del Barça és molt complicada, però sembla que podria aparèixer una ajuda inesperada gràcies a la figura de Pep Guardiola. Un dels grans mites i herois culers com és l'exjugador i exentrenador blaugrana, ara és el tècnic del Manchester City, però en certa manera està treballant per al Barça. I també evita que el Reial Madrid, que sempre ha estat el gran rival culer, se'n surti amb la seva.

El Reial Madrid segueix perseguint Haaland

Tal com informa madrid-barcelona.com, Pep Guardiola està intentant dissuadir Erling Haaland i la seva intenció d'acabar jugant al Reial Madrid d'aquí uns anys. Una decisió que únicament dependrà de Haaland, un davanter que tot just el passat estiu va aterrar a l'Etihad Stadium procedent del Borussia Dortmund.

I el Reial Madrid va estar lluitant fins al final, però el davanter noruec es va decantar pel club anglès. Tenia diversos pretendents, però el City va ser qui va posar més interès. El Reial Madrid era una segona opció perquè la seva preferència era Kylian Mbappé. I un altre dels factors determinants en la decisió de Haaland va ser anar al City per Pep Guardiola, que s'està convertint en el seu guia per convertir-lo en el millor jugador del món.

Erling Haaland celebrant un gol amb el Manchester City / Foto: EFE

Guardiola vol portar Haaland al Barça

Ara, però, el Manchester City s'ha trobat amb un problema inesperat. La Premier League ha estat investigant el club citizen per presumptes irregularitats financeres, i ara serà una comissió independent l'encarregada de determinar si tot el que s'ha analitzat és correcte i quines conseqüències han de tenir aquests actes.

En alguns casos s'ha parla de multa econòmica, que seria la més lleu de les sancions, però també s'ha parlat d'impossibilitat de fitxar jugadors, d'haver de pagar tants diners que s'haurien de vendre algunes estrelles o, fins i tot, algun descens de categoria. I, precisament, una de les conseqüències més probables seria la necessitat de vendre's jugadors per tenir diners. I aquí és on apareix el nom d'Erling Haaland.

Erling Haaland i Pep Guardiola celebrant un gol del Manchester City / Foto: Nick Potts

El davanter noruec és la gran estrella de l'actual City i també el futbolista amb un valor de mercat més elevat. I si hagués d'abandonar l'Etihad Stadium, aleshores apareixeria el Reial Madrid, que ja l'està esperant amb un sac ben ple de milions. Però per aquest motiu també apareixeria Guardiola.

La idea és que es tregui del cap les promeses del Reial Madrid i que pensi en el millor per a la seva carrera esportiva. Per això Guardiola, el seu referent al City, comença a gestionar el futur fitxatge de Haaland pel Barça, encara segons la mateixa informació. Guardiola mai ha amagat que algun dia voldria tornar al Barça, i la millor manera d'entrar per la porta seria amb acompanyat de Haaland. I els culers ja somien amb aquest futur idíl·lic, perquè ara mateix no es veu pas d'aquesta manera.