Igual que fan cada any grans plataformes globals com Amazon, Apple, Samsung o Zara —que han convertit el Black Friday en un dels principals pics de consum del calendari— Movistar ha activat la seva pròpia campanya amb més de 80 dispositius rebaixats i novetats en mobilitat elèctrica i senyalització vial. L'operador, líder del mercat espanyol, mantindrà les ofertes fins al 2 de desembre.
La companyia ha concentrat en una única campanya descomptes en smartphones, smartwatches, tauletes, PCs, televisors, consoles, ulleres de realitat virtual i IA, robots, càmeres, electrodomèstics i dispositius de llar connectada. Segons Movistar, els estalvis arriben fins a 498 euros respecte als preus habituals.
Entre les novetats destaca la incorporació dels nous patinets elèctrics de Xiaomi que inclouen, dins de la quota mensual, l'assegurança de responsabilitat civil que serà obligatòria a partir del 2 de gener de 2026. Amb aquest llançament, Movistar adapta la seva oferta al nou marc regulatori de mobilitat personal
L'operador manté també la comercialització dels fars connectats V16, que substituiran els triangles i seran obligatoris des de l'1 de gener de 2026. Els fars estan disponibles en modalitat lliure —34,90 euros la unitat i 54,90 euros el pack de dos— i en Rent to Rent des de 0,5 euros al mes, amb garantia ampliada a quatre anys.
Les ofertes s'apliquen tant a la compra lliure com a les modalitats de finançament Rent to Rent del portfoli miMovistar, amb terminis de 24, 36 o 48 mesos i quotes des de 0 euros al mes. La campanya manté a més els “combos”, que descompten 1 euro al mes en un segon dispositiu en adquirir-lo al costat d'un smartphone. Movistar ofereix entrega sense cost en 72 hores, garantia de quatre anys i pagament a terminis sense entrada durant el període promocional.
