Cert: es fabrica a la Xina, però el propietari de Lynk & Coés el grup Geely, que és també propietari de Volvo, circumstància aquesta que fa que el Lynk & Co 01 comparteixi molts elements amb el Volvo XC40. Amb tot, la veritat és que aquest interessant cotxe que costa 44.500 euros està començant a complicar-los la vida a elèctrics amb més renom com el Tesla Model 3, la versió d'accés del qual costa més de 50.000 euros.

Lynk & Co 01
Lynk & Co 01

Mateixa mecànica que Volvo

Com a marques propietat del fabricant xinès Geely, els models de Volvo i Lynk & Cocomparteixen diferents elements, especialment mecànics. El Volvo XC40 i el Lynk & Co 01 equipen, per exemple, el mateix propulsor, un 1.5 litres de gasolina amb tres cilindres que en el Lynk 01 està avalat per una bateria de 0,7 kWh si optem per la versió HEV. Si elegim la PHEV, que és la que actualment està disponible a Espanya, la bateria és de 14,1 kWH i la potència assoleix els 261 CV

Un elèctric amb molt estil i noves característiques

El Lynk & Co 01, que porta ja sis anys a la venda a la Xina i es comercialitza Europa, ha estat recentment objecte al seu país d'origen d'una sèrie de retocs que li donen un aire més actual i modern mentre milloren les seves prestacions fins a fer-ho semblar gairebé un cotxe Prèmium, la qual cosa incrementa el seu atractiu si el sumem a un ajustat preu de 44.500 euros. A Europa, tanmateix, es continua comercialitzant la versió anterior, amb 4,54 metres de llarg, 349 litres de maleter. El paquet d'equipament és únic i tancat, però inclou elements com el sostre panoràmic, els fars LED, el quadre de comandaments digital amb pantalla de 12,3 polzades i llantes d'aliatge.