El Seat Ibiza és un d'aquests models que, com bé saben a la marca, sempre solen acabar entre els més venuts al nostre país. Tanmateix, en aquest passat 2022, com els ha succeït a altres models de referència de la marca espanyola, especialment en el cas de Lleó, l'Eivissa ha perdut molta quota de mercat a les carreteres espanyoles.

És cert que has aconseguit més d'11.200 matriculacions, una xifra que molts models desitjarien hauràs tingut el nostre país, però també ho és que ha acabat en la 22a posició, una posició molt allunyat de les primeres i que evidencia que a més són diversos els rivals directes que tenen per davant.

 

I això és precisament el que més preocupa el fabricant, que fa gust molt bé que, per molt que els SUV hagin convertit a la carrosseria de moda a Espanya en els últims temps, els utilitaris següent tenint també molta presència. Això sí, en el seu cas, són alguns els rivals directes que han aconseguit tenir més protagonisme, sent un d'ells a més el model més venut de la seva marca al nostre país: l'Opel Corsa.

L'Opel Corsa guanya el Seat Ibiza a Espanya

Si bé és cert que l'utilitari alemany ha aconseguit tot just 2022 matriculacions més que l'espanyol, aquesta diferència de vendes ha provocat que acabi en la 14a posició, és a dir, 8 posicions més amunt en el rànquing general de vendes del passat curs. Es pot destacar, això sí, que com passa amb altres models com és el cas del Citroën C3 o el Peugeot 208, aquest tipus de models solen ser també molt buscats per les empreses de lloguer, per la qual cosa les seves vendes directes són també menors.

En qualsevol cas, es pot destacar l'èxit d'aquest Corsa que, per molt que a Opel estiguin intentant augmentar les vendes del seu SUV, fan gust molt bé és de la marca alemanya que l'utilitari continua sent el seu model més venut al nostre país. Un model amb l'essència alemanya que, a més, pot presumir de tenir una excel·lent relació qualitat preu.

 

I és que, tal com podem veure quecochemecompro.com, gràcies al descompte de més de 4000 € aplicat actualment a la versió d'accés d'aquest model, el cosa més senzill de tots part des dels 15.600 €, un preu això sí associat a condicions específiques de finançament que acabarà sent evidentment més alt a causa dels interessos.

Un model que arriba més ben dotat que l'Ibiza en la seva versió d'accés i que, a més, per posicionament de marca, se situa un petit esglaó per sobre també en matèria de qualitat. Per això és un model més venut.