El Citroën C5 X és un d'aquests cotxes que imposen a qualsevol: amb 4,8 metres de llarg, recorda a vehicles com el Citroën CX Palas o el Citroën XM. De fet, és fins i tot més llarg que ambdós: el CX mesurava 4,66 metres i el XM, 4,7. El maleter també és enorme i assoleix els 485 litres i s'ofereix, en la seva versió híbrida, amb un motor PHEV de gasolina de 225 CV. Igualment, existeixen versions tèrmiques de 130 i 180 CV que ofereixen un maleter encara major que assoleix els 545 litres. Malgrat tot això, el cotxe no s'enlaira en vendes i Stellantis ha decidit rebaixar-lo.

En quant queda ara el Citroën C5 X híbrid?
En la seva versió d'accés, el C5 X costa 37.600 euros segons el portal d'ofertes quecochemecompro.com. Una interessant rebaixa de 7.500 euros que s'aplica durant aquest estiu en el preu oficial ho fa possible. El nivell d'equipament de la versió d'accés és molt ampli: control de creuer i altres ajuts a la conducció, sistemes de seguretat, pantalla tàctil, climatitzador, sistemes d'infoentreteniment, connectivitat màxima i tots aquests elements que s'exigeixen a un cotxe de nivell.
Tres nivells d'acabat
El Citroën C5 X està disponible amb tres acabats diferents: la versió d'accés, que és la que queda aquest mes per 37.600 euros es denomina Feel i l'immediatament superior, Shine Auto. La top de gamma és la Shine Pack Auto i tots equipen el mateix motor. La versió intermèdia costa 1.700 euros més que la d'accés i, amb descomptes, quedaria a 39.300 i la superior, 4.000 més que la d'accés, pel que quedaria en 41.600. Sens dubte, interessants preus per a un cotxe que, tard o d'hora, s'enlairarà en vendes.