Res, que no s'enlaira. I porta així tres mesos, si ni tan sols sortir al Top 100 de cotxes més venuts a Espanya. El Citroën C5X, un cotxe que va néixer per revolucionar el mercat i recuperar amb, això sí, més altura lliure fins a terra; una tipologia gairebé oblidada com la de la berlina fastback no ven el que s'esperava.

Menys de 166 unitats venudes
Al juliol, no treure's al Top 100 de cotxes més venuts suposa no haver pogut col·locar ni tan sols 166 unitats. Aquesta xifra, 166, és la que permet al BMW Sèrie 4 tancar l'exclusiva llesta de la cada mes ens fem eco. Alguna cosa han d'estar fent malament en Citroën, perquè el cotxe és atractiu com pocs i té un preu no massa elevat.
Com és el Citroën C5X?
És un cotxe que imposa: 4,8 metres de llarg, un maleter de 545 litres i una estampa que recorda a vehicles mítics com el Citroën XM o el Citroën CX Palas. S'ofereix amb dos tipus diferents de propulsor: un Puretech 1.2 de 130 CV i un Puretech 1.6 de 180 CV, ambdós de gasolina. El nivell d'equipament de la versió d'accés és molt ampli: control de creuer i altres ajuts a la conducció, sistemes de seguretat, pantalla tàctil, climatitzador, sistemes d'infoentretenimento, connectivitat màxima i tots aquests elements que s'exigeixen a un cotxe de nivell. El seu preu es queda aquest mes en 31.900 euros gràcies a la rebaixa que, segons el portal d'ofertes quecochemecompro.com, aplica la marca. La gamma es completa amb versions PHEV de 225 CV el preu dels quals parteix, també segons el mateix portal, de 37.600 euros