Fins a quin límit arriba el deliri per la xocolata? Un producte que aixeca passions. Un aliment que embogeix petits i grans a totes les cases: xocolata negra, blanca, amb llet i petites variacions que ofereixen un ventall molt dolç per alegrar paladars. Des del cacau i des de la xocolata fins a idees sorprenents per rebentar el mercat. Em refereixo a la famosíssima Nutella que fem servir a qualsevol hora del dia per fer entrepans, torrades, pastissos i combinar-la per crear unes postres sensacionals.

La crema de cacau tipus Nutella més cara del món

A les grans cadenes de supermercats, el quilo oscil·la entre els 7 i els 8 €. Un preu que alguns podrien considerar massa car, però que altres, arran del seu gust deliciós i la bogeria que desferma, l'accepten i es mostren disposats a pagar per aquest preu. Però algú s'ha plantejat fins a quina animalada pot enfilar-se el preu d'un pot de Nutella? La crema de cacau tipus Nutella més cara del món ha arribat al mercat de la mà de Louis Vuitton.


Louis Vuitton, icònica marca de roba, fa un salt al mercat per produir ara pots de crema de xocolata. Cada pot costa 50 dòlars, però com que hi ha maneres limitades d'obtenir-ne un, molta gent opta per la revenda per tenir-ne més beneficis. És aquí, com es pot comprovar a través de la publicació a Instagram, com els usuaris han perdut el nord —venedors i compradors— quan negocien preus al voltant dels 500 dòlars, i fins i tot posant-se a la venda per 1.000 euros. Segons va informar l'agència de notícies Kazinform fa uns mesos, la casa de moda de luxe ven la deliciosa crema només en dues ubicacions en l'àmbit mundial: París i Singapur.

Un mestre pastisser banya de xocolata Louis Vuitton

Maxime Frédéric és el pastisser que s'amaga darrere de la companyia francesa fundada el segle XIX i que ha personificat el salt al sector dolç. Figures de xocolata, bosses de mà i penjolls de xocolata. Precisament, aquesta última, la bossa d'ous de xocolata, també ha causat rebombori en tractar-se d'una peça que pesa 970 grams i que es ven a un preu de 225 €. És la Chocolate Egg Bag, inspirada en el model icònic creat per Nicolas Ghesquière, director artístic de les col·leccions femenines, durant la desfilada de moda primavera i estiu 2019, es transforma per primera vegada en xocolata. La caixa de Petula, 460 g i 150 €, elaborada amb un 65% de xocolata negra i un 40% de xocolata amb llet de Madagascar, recobert de delicioses avellanes, és el lleó entremaliat i saborós de Louis Vuitton, que es reinventa com un tresor de l'alta xocolateria. Preus prohibitius de la Nutella i la xocolata que ha saturat el mercat dolç de Louis Vuitton i les pàgines de revenda.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!