Si la Silly Season de 2023 ja va donar molt de si amb els famosos rumors de Carlos Sainz i la seva possible sortida de Ferrari o inclús els de Fernando Alonso com a possible relleu de Checo Pérez durant aquesta pròxima temporada a Red Bull, la de 2024 promet encara més.
A 53 dies que comenci la nova campanya, fins a 15 dels seus protagonistes acaben contracte a finals del nou curs i, per tant, s'obren un munt de possibilitats entorn dels interrogants dels seus respectius futurs. Tots ells poden renovar, però tot apunta que hi haurà algun moviment i, per tant, se'n desencadenarà mínim un altre per ocupar els seients que queden lliures.

Fernando Alonso i Carlos Sainz, interrogants més enllà de 2024
Pel que fa als pilots espanyols, fins a la data, tenen confirmat que correran per a Ferrari en el cas de Sainz i per a Aston Martin en cas d'Alonso, però més enllà d'aquesta data, tot són interrogants. Des d'Itàlia, més concretament, des de la redacció de la Gazzetta dello Sport, s'ha afirmat que Ferrari ja tindria preparada una oferta de renovació per a Carlos Sainz.
Aquesta el vincularia a l'escuderia del Cavallino fins a 2025, però en transcendir també la proposta de renovació a Leclerc — que també acaba contracte a finals de 2024 — amb condicions contractuals molt més favorables, s'ha especulat amb què Carlos s'ho podria pensar.

Com no podria ser d'una altra manera, l'incert futur d'un dels millors pilots de la graella com ho és el '55' ha portat molta cua i encara queda per parlar-ne, però el plat gros se l'enduria, sense lloc al dubte, Fernando Alonso si es produís el famós canvi de cromos amb Checo Pérez.
Abans del Brasil, amb el famós i ja històric episodi entre Fernando Alonso i Checo Pérez després d'una última volta d'infart i un final amb 53 mil·lèsimes que va proporcionar el podi a l'asturià i el quart lloc al mexicà, va parlar-se del possible intercanvi de seients entre ambdós pilots. Evidentment, amb només imaginar el millor pilot de l'actual graella al costat de Max Verstappen, es va produir un boom mediàtic molt gran. Sigui com sigui, en aquest cas també, es fa valer aquell tòpic de dos galls en un sol galliner no poden acabar bé. Tanmateix, a la F1 tot pot passar, i sinó que li ho preguntin als qui eren campions del món a falta d'una sola volta i ja no ho eren quan la carrera havia acabat.