Què passarà avui?
- Els CDR esperen que durant el dia d'avuyi els 14 detinguts d'ahir per protestar davant del TSJC siguin posats en disposició del jutjats i posats en llibertat. Després d'un dia de protestes a les portes de la comissaria dels Mossos al barri de Les Corts de Barcelona.

- El president del grup municipal d'ERC, Alfred Bosch, visitarà avui a Estremera a Oriol Junqueras i Joanquim Forn, i just avanç de marxar cap a Madrid atendrà als mitjans a les 10:15h.
- El delegat del govern espanyol a catalunya, Enric Millo, participa a un acte de Societat Civil a Girona a les 11:30h. A l'acte també participarà el president de SCC José Rosiñol.
- El líders dels comuns al Parlament, Xavier Domènech atendrà avui als mitjans de comunicació a les 11:00h.

- Xavier García Albiol conclou avui l'acte intermunicipal del Partit Popular de Catalunya a Castelldefels a les 13:00h. L'acte l'iniciarà el secretari general del partit a Catalunya, Santi Rodríguez.
- L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, tanca les jornades 'Costruïm oportunitats per la petita infància' a Barcelona a les 12:30.
- A les 19:00h, hi ha un concert en suport a Anna Gabriel al seu poble natal, Sallent. Abans que comenci el concert, l'advocat de Gabriel, Benet Salellas atendrà als mitjans.

- Durant el dia d'avui les temperatures tornaran a baixar i en general quedarà un dia dominat pel sol a quasi tot el territori. Potser que al matí hi hagi alguna boira a l'interior. I que a la tarda apareguin nubolades al nord-est del país.
Algunes portades del dia
Comença el dia amb 4 opinions
- El suflé que no baixa, l'editorial de José Antich
- La immersió en la mentida, l'article d'Antón Losada
- El 8 de març M. Rajoy convoca una vaga, l'article de Laura Pelay
- Dolç o salat?, l'article de Gemma Marfany
Què va passar avui?
Tal dia com avui de l’any 1937, fa 81 anys, en el context de la Guerra Civil espanyola (1936-1939) un escamot paramilitar de l’exèrcit franquista afusellava Emili Darder i Cànaves, alcalde democràtic de Palma de Mallorca. Llegeix l'efemèride completa aquí
Els CDRs criden a concentrar-se a la comissaria de Les Cort i marxar cap a la Ciutat de la Justícia per exigir els alliberaments
#AlertaDetingudes23F#ElPoderDelPoble#23FAturemElCopDestat
— #ElPoderDelPoble (@CDRCatOficial) 23 de febrero de 2018
Convocatòria dissabte 24 de febrer pic.twitter.com/bcC0QivYIH
Serrat: "Es viu molt angoixat sense un Govern a Catalunya"
El cantautor espanyol Joan Manuel Serrat ha afirmat avui que no sap si "es viu millor" a Catalunya des que "no hi ha Govern", mentre s'intenta desbloquejar la investidura del pròxim president, però va assegurar que es viu "molt angoixat" amb una situació d'aquest tipus. "El que em preocupa també en això és l'acostumar-se. Quan l'ànima i el cos s'acostumen a alguna cosa és un pèssim senyal", va asseverar l'intèrpret, nascut a Barcelona el 1943, durant una entrevista amb la Ràdio Nacional de l'Argentina a Buenos Aires, ciutat en la qual està oferint diversos recitals.
Entrevisten una membre del CDR a 'El Suplement'
La Sònia, una membre del CDR assegura que “aquesta nit hem dormit una cinquantena de persones davant la comissaria de Les Corts”, i ha apuntat que les accions seguiran.
Una membre del CDR: “Ahir era un dia en què, fa 37 anys, es va intentar fer un cop d’Estat creiem que estem tornant a aquells temps”
Torrent denuncia davant Catalá l'existència de presos polítics en un acte carregat de tensió
La tensió pel pols independentista amb l'Estat ha esclatat sense embuts aquest divendres a Barcelona en el marc de la celebració de la festivitat de Sant Raimon de Penyafort que ha reunit el president del Parlament, Roger Torrent, i el ministre de Justícia, Rafael Catalá, al Col·legi d'Advocats. T'ho expliquem.
Arran fa una crida a anar fins la comissaria de Les Corts per defensar els detinguts
Les nostres companyes continuen detingudes ⚠️ Ens veiem totes a la comissaria de les Corts ARA MATEIX! #LlibertatDetingudes #23FAturemElCopDestat pic.twitter.com/ZLv2BiqBpo
— Arran
Fachin visita els consellers empresonats a Estremera
Cap a Estremera. Us vaig explicant. Bon dia. pic.twitter.com/QvrXo6vScb
— Albano-Dante Fachin (@AlbanoDante76) 24 de febrero de 2018
Els CDR continuen davant la comissaria de les Corts
Bon dia! Seguim davant la comissaria les Corts donant suport a les companyes detingudes. En breus començarem la manifestació cap a la Ciutat de la Justícia!#LlibertatDetingudes #LlibertatDetingudesCDR #23FAturemElCopDestat #AturemLaRepressió pic.twitter.com/IURVuvP9ih
— CDR Sant Cugat #ElPoderDelPoble (@CDRepublica) 24 de febrero de 2018
Imputat un dels tres detinguts a França pels atemptats de les Rambles
Un dels tres detinguts a França per la seva relació amb els atemptats de les Rambles i Cambrils ha estat imputat per les seves relacions amb els germans Oukabir. En canvi s'ha aixecat l'arrest dels altres dos detinguts.
Els CDR comencen el seu camí cap a la Ciutat de la Justícia
LA NOSTRA MILLOR ARMA: LA SOLIDARITAT!
— CDR Sant Cugat #ElPoderDelPoble (@CDRepublica) 24 de febrer de 2018
Hem tallat el Carrer Numància i anem cap a la Ciutat de la justícia!✊ pic.twitter.com/Nx8YVz3sVP
Continuen les reaccions al discurs de Torrent a l'ICAB: Així ho veu Mireia Boya
Quan els de la justícia reaccionen així, senyal de que cal una estratègia política coordinada davant d'ells. https://t.co/Hc5xbUFzi2
— Mireia Boya Busquet (@yeyaboya) 24 de febrero de 2018
Els detinguts per l'encadenament al TSJC ja són a la Ciutat de la Justícia
Tretze dels detinguts per l'encadenament al TSJC ja són a la Ciutat de la Justícia, mentre que un altre ha estat posant en llibertat ja perquè era menor d'edat. Els detinguts passaran aquest matí a disposició judicial i es preveu que siguin alliberats aquest migdia. Mentre, els CDR continuen amb les mobilitzacions.
La marxa cap a la Ciutat de la Justícia talla part de la Gran Via
#AlertaDetingudes23F pic.twitter.com/kcgorFgRiT
— SOM (@alternativaSPM) 24 de febrero de 2018
Bosch, abans d'anar cap a Estremera: "Li diré a Junqueras que he rebut l’aval d’ERC per tal de servir Barcelona"

Albert Acín
Bosch: “Junqueras representa la fortalesa immensa no només per l’estatura política sinó moral”
Bosch, sobre Torrent: "El president del Parlament va fer el que ha de fer un president del Parlament"
Bosch confirma que no assistirà a la recepció del Rei al MWC
“Són aquells que amenacen la prosperitat de Barcelona, que fan que fugin les empreses. No hi estic en sintonia i no hi compartiré taula”, ha defensat el líder d'ERC a Barcelona, després de confirmar que no assistirà a la recepció del Rei al MWC
Passen a disposició judicial els 14 detinguts en la concentració davant del TSJC
Els 14 detinguts aquest divendres en la concentració dels Comitès de Defensa de la República (CDR) davant de la porta principal del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) a Barcelona han passat a disposició judicial aquest dissabte, han informat fonts policials. Els Mossos d'Esquadra han començat a traslladar els arrestats aquest matí a la Ciutat de la Justícia, on els CDR han convocat a través de les xarxes socials una nova mobilització, després que desenes de persones hagin passat la nit davant de la comissaria de la policia catalana en el districte de Les Corts.
El CDR convida a sumar-se a la concentració davant la "ciutat de la injustícia"
Veniu a la ciutat de la (In)justícia! Exigim la posada en llibertat de les companyes detingudes durant l'acció no-violenta d'ahir al TSJC La repressió no aconseguirà aturar-nos, acabem amb aquesta falsa normalitat! #AlertaDetingudes23F pic.twitter.com/TgtigtiEBD
— #ElPoderDelPoble (@CDRCatOficial) 24 de febrer de 2018
Colau no rebrà el rei però sí que anirà als actes inaugurals i sopar del Mobile
L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, no assistirà a la recepció oficial de Felip VI pel Mobile World Congress (MWC), encara que sí que assistirà al sopar institucional d'obertura del congrés d'aquest diumenge i a la seva inauguració dilluns.
L'alcaldessa Colau: "Estem en un context polític de no normalitat, d'excepcionalitat"
Colau: "No participaré en les rebudes oficials al Rei i així ho he transmès a protocol de la Casa Reial"
Colau: "Com a cap d'Estat va mostrar zero empatia"
Colau, a Felip VI: "S'hauria d'haver mantingut en una posició neutral i es va posar al costat de les tesis més dures"
El PP no donarà suport a la manifestació del 8 de març el Dia de la Dona
El vicesecretari de Política Social i Sectorial del PP, Javier Maroto, ha assegurat que el seu partit no donarà suport a la protesta convocada per a la jornada del 8 de març, Dia de la Dona, perquè està afavorida por Podemos.
Consideren un èxit la xocolatada celebrada aquest matí abans de la marxa
Gràcies @ClotxLlibertat per col•laborar en la xocolatada d'avui. Ha estat tot un èxit #AcampadaCatalunya pic.twitter.com/mws8hbgqhw
— Despertem la República (@DespertemRep) 24 de febrer de 2018
La concentració davant la Ciutat de la Justícia continua i agafa força
Estem concentrades esperant que alliberin les 13 companyes detingudes, 3 de les quals són de Sabadell!
— @CDRSabadell (@cdrsabadell) February 24, 2018
La solidaritat és la tendresa dels pobles! pic.twitter.com/wAW9kJmLD0
Assamblea Nacional anima a fer la cassolada i la xiulada de diumenge
Els catalans no tenim rei! Cassolada i xiulada diumenge a les 21h!#NoTenimPor #cassoladadepaís #oRepúblicaoRepública pic.twitter.com/Uo3EwwTlya
— Assemblea Nacional (@assemblea) February 24, 2018
Quatre ferits en dos focs en habitatges de Maçanet de la Selva i Ripollet
Quatre persones han quedat ferides aquesta matinada de diversa consideració, una d'elles greu, en dos focs que s'han declarat en sengles habitatges de Maçanet de la Selva (Selva) i Ripollet (Vallès Occidental), han informat avui els Bombers de la Generalitat.
Detingut un home a Santa Coloma de Gramenet per simular el seu propi segrest
Els Mossos d'Esquadra van detenir el matí del 15 de febrer un home de 34 anys i veí de Santa Coloma de Gramenet (Barcelonès) per simular un delicte i fer creure que l'havien segrestat. L'home va ser delatat perquè mentre deia que es trobava captiu els agents policials van descobrir que havia realitzat moviments bancaris.
El CDR s'apunta a 'donar de sopar' al rei amb aquest cartell
#DESTRONEMLO
— #ElPoderDelPoble (@CDRCatOficial) February 24, 2018
Si el *** vol sopar, sopar li darem!
El #25F sortim als carrers!#CDRenXarxa #ElPoderDelPoble pic.twitter.com/1R9RGCrgWT
Moren 18 soldats afganesos en un atac talibà a una base militar
Almenys 18 soldats van morir i uns altres dos van resultar ferits avui en un atac talibà perpetrat de matinada en una base militar a la província de Farah, a l'est de l'Afganistan.
Turull, a la presentació d'un llibre de fotografies sobre l'1-O
A #Parets el meu poble, escoltant les sòlides i optimistes opinions d’en @jordiborras en la presentació del seu llibre #DiesQueDuraranAnys “ . Un llibre i unes fotografies que emocionen de debò. pic.twitter.com/eNFBE2SZUe
— Jordi Turull i Negre (@jorditurull) 24 de febrero de 2018
Torrent afirma que no es pot normalitzar la situació actual
Roger Torrent ha emés un comunicat sobre el desenvolupament de la festa de Sant Raimon de Penyafort al Col·legi d'Advocats de Barcelona, en què defensa la seva contundent intervenció de denúncia de la vulneració dels drets dels ciutadans a Catalunya. Torrent ha assegurat que a Catalunya es viu una situació anòmala, i que ell com a president del Parlament, està obligat a defensar els drets dels diputats exiliats i presos i els dels seus electors.
Serrat: "Es viu molt angoixat sense un Govern"
El cantautor català Joan Manuel Serrat ha afirmat avui que no sap si "es viu millor" a Catalunya des que "no hi ha Govern", mentre s'intenta desbloquejar la investidura del pròxim president, però va assegurar que es viu "molt angoixat" amb una situació d'aquest tipus.
Mieria Boya recolza la decisió d'Ada Colau
Quan algú no és benvingut per a més de 2M de persones perquè justifica la violència policial de l'1 d'octubre, com Felip VI, és coherent no anar-lo a rebre, pero més encara dir-li que no torni.
— Mireia Boya Busquet (@yeyaboya) February 24, 2018
Ferit greu un treballador forestal en caure-li un branca al cap
Un home de 45 anys veí de Sant Hilari Sacalm (la Selva) va resultar ferit greu aquest divendres al migdia en un accident laboral després de caure-li una branca al cap mentre estava fent tasques de neteja d'un bosc de la zona.
Alguns dels detinguts ja es troben amb els concentrats a la Ciutat de la Justícia
Atenció! Comencem a tenir entre nosaltres alguns dels companys detinguts ahir! Seguim a la ciutat de la (in) justícia per rebre'ls amb molta força! Sou dignitat, orgull i coratge companyes! #AlertaDetingudes23F @AlertaSolidaria
— #ElPoderDelPoble (@CDRCatOficial) February 24, 2018
Albiol exigeix a Torrent que deixi d'actuar "d'advocat dels diputats independentistes"
El president del Partit Popular Català (PPC), Xavier Garcia Albiol, s'ha sumat a les crítiques contra el president del Parlament, Roger Torrent, qui en el discurs que va donar divendres en la sessió solemne de la festivitat de Sant Raimon de Penyafort al Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) va denunciar l'existència de "presos polítics" a l'Estat, fet que va provocar que destacats membres de la cúpula judicial plantessin a Torrent a mig discurs.
La comparació de Gabriel Rufián a Twitter entre colpistes i demòcrates
Jordi, golpista vs demócratas. De nada. pic.twitter.com/xkDv49UNxd
— Gabriel Rufián (@gabrielrufian) February 24, 2018
Tardà ha participat en un debat a Esparreguera aquest dissabte al matí
Bona feina companys/es @Esquerra_ERC d’Esparreguera per l’organització de l’acte d’avui a l’Ateneu. I agraïment a tants assistents i a la riquesa del debat. @ERCesparreguera pic.twitter.com/I249oQKMLs
— Joan Tardà i Coma (@JoanTarda) 24 de febrer de 2018
Mariano Rajoy visita Zaragoza
Paseo por la Plaza del Pilar de #Zaragoza y visita a la Catedral-Basílica, una joya de la que nos sentimos orgullosos la inmensa mayoría de los españoles. pic.twitter.com/t0eTBlQhWr
— Mariano Rajoy Brey (@marianorajoy) 24 de febrer de 2018
Colau plantarà el Rei a les rebudes del Mobile però anirà als actes
Plantada en el darrer moment. Quan falta un dia per la inauguració del Mobile World Congress 2018, l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, no participarà en les rebudes oficials de Felip VI. L'alcaldessa refusarà rebre el Monarca el diumenge al Palau de la Música i el dilluns però sí que assistirà al sopar de benvinguda i a la inauguració de l'esdeveniment.
Albiol considera que la plantada de Colau a Felip VI al MWC posa en risc el prestigi i l'economia de Barcelona
El president del Partit Popular Català (PPC), Xavier Garcia Albiol, ha criticat la decisió de l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, de no assistir a les rebudes oficials a Felip VI previstes per diumenge i dilluns amb motiu del Mobile World Congress (MWC), tot i que sí estarà present al sopar de benvinguda al MWC i a la inauguració del congrés de telefonia.
Albano-Dante Fachin és a Estremera, la presó on estan Junqueras i Forn
Centro Penitenciario Madrid VIII. 15:46 pic.twitter.com/uQEatC0yYw
— Albano-Dante Fachin (@AlbanoDante76) 24 de febrer de 2018
El CDR celebra la llibertat dels detinguts
Totes les companyes estan fora!
— #CDR Gràcia (@ComiteGracia) February 24, 2018
Ens acomiadem amb un fort aplaudiment i amb la seguretat que ens veurem molt aviat!
La solidaritat és la nostra millor arma! Juntes som més fortes!
Sortim amb més força encara! #CDREnXarxa #LlibertatPresosPolitics #llibertat #23F
El cònsol de Finlàndia, destituït per pressions del ministeri arran del procés
La tensió amb l'Estat provocada pel procés independentista s'ha cobrat una nova víctima, el cònsol honorari de Finlàndia, Albert Ginjaume. El cònsol serà destituït el 28 de febrer, segons ha pogut saber El Nacional, arran de les pressions del Ministeri d'Exteriors damunt de la diplomàcia finlandesa.
Concentració a Ginebra davant la seu de l'ONU en suport a Anna Gabriel
A Ginebra, totes som @AnnaGaSabate . pic.twitter.com/E5faFQxacZ
— Joan Gestí Franquesa (@joangesti) 24 de febrer de 2018
Pere Aragonès persisteix en la denúncia sobre els presos polítics
Seguirem dient que hi ha #presospolitics mentre s’empresoni a persones per complir programes electorals legals i democràtics. Per molt que vulguin, hi ha vergonyes que no es poden tapar i no en serem còmplices.
— Pere Aragonès (@perearagones) February 24, 2018
Un centenar d'empreses catalanes presentaran les seves propostes en el Mobile
Una mica més d'un centenar d'empreses catalanes participaran en la nova edició del Mobile World Congress (MWC), que arrenca dilluns que ve, de les quals 73 exposaran les seves propostes als espais habilitats per la Generalitat i que ocupen uns mil metres quadrats.
Rivera aprova la plantada a Torrent: "Ja n'hi ha prou d'aguantar el victimisme de qui va voler destruir la democràcia"
Fiscales y jueces abandonan un acto en el que Torrent habla de los políticos golpistas como ‘presos políticos’. Bien hecho, ya está bien de aguantar victimismo de los que quisieron destruir nuestra democracia. https://t.co/AvOTttEknV
— Albert Rivera (@Albert_Rivera) 23 de febrer de 2018
Òmnium convoca concentracions per defensar "el nostre model educatiu" als diferents ajuntaments de Catalunya
El pròxim 28 de febrer hi haurà concentracions davant de tots els ajuntaments del país per defensar el nostre sistema d'immersió lingüística a Catalunya
— Òmnium Cultural (@omnium) February 24, 2018
28 de febrer
18 h
Davant dels ajuntaments#SomEscola pic.twitter.com/8peHbHPD58
Ernest Maragall acusa C's i PP d'intentar extingir el català
Aquí teniu ben dibuixat l’objectiu real de C’s i PP per el català: reduir-lo a un ús domèstic i gradualment minoritari fins que assoleixi la condició de llengua en extinció.
— Ernest Maragall (@ernestmaragall) February 24, 2018
Això és el que està en joc amb l’atac al nostre model educatiu i al català com a llengua vehicular https://t.co/26XkaUyi19
Uso do galego por idades ... ou
— cibran (@cartaxeometrica) 21 de febrer de 2018
a política lingüística explicada nunha gráfica pic.twitter.com/L8GIacfyhg
El aficionats del Manchester City ja preparen els llaços per recolzar a Guardiola demà
Ribbons ready for tomorrow.#CarabaoCupFinal #SupportPep #Ribbongate pic.twitter.com/u185XbFoRB
— Cheadle Blues (@CheadleBlues) 24 de febrer de 2018
Albert Rivera carrega durament contra Ada Colau i la col·loca al bàndol "separatista"
Colau y Podemos siempre al lado de los separatistas y contra todo y todos aquellos que defiendan la unión entre españoles. Algún día espero que tengamos una alcaldesa que sepa representar a todos los barceloneses. https://t.co/CTyshmkYHd
— Albert Rivera (@Albert_Rivera) February 24, 2018
El MWC obre portes aquest dilluns amb la presència de més de 108.000 participants i 2.300 expositors
El recinte firal de Gran Via-Hospitalet de Llobregat obrirà les portes a partir d'aquest dilluns a una nova edició del Mobile World Congress (MWC), la fira més important del món en el sector de la telefonia mòbil. L’esdeveniment, que ocuparà una superfície neta d’exposició de 120.000 metres quadrats, espera més de 108.000 assistents (la meitat dels quals són alts executius d’empreses multinacionals) de 200 països i 2.300 companyies expositores (que inclouen 125 firmes catalanes). L’impacte econòmic del certamen s’estima en 471 milions d’euros i la creació de 13.000 llocs de treball temporals, segons GSMA i Fira de Barcelona.
Marta Pascal participa en una jornada de comunicació 3.0 a Calella
Un partit polític ha de donar eines a la seva gent per poder comunicar més i millor! A #Calella tanquem la 2a jornada de comunicació 3.0 del @PDCComarquesBCN @XavierBadiaCat @JordiMonros @MoreraLidia @Ramon_figue @montsecandini pic.twitter.com/mSxtE9yIzv
— Marta Pascal (@martapascal) 24 de febrer de 2018
Fachin ha estat a Estremera amb Oriol Junqueras
Aquí dentro tienen encerrado a Oriol Junqueras. He hablado con él. Ya os explicaré. Que valor él. Que rabia yo. Que injusto. pic.twitter.com/wRWkyAvsIt
— Albano-Dante Fachin (@AlbanoDante76) 24 de febrer de 2018
Joan Laporta es suma a la defensa de Pep Guardiola i el #yewllowribbon
En contra de la intolerància i la mesquinesa que no deixan a un esportista posicionar-se a favor de la llibertat de persones empresonades per defensar pacíficament les seves idees. Força Pep!! #yellowribbon pic.twitter.com/h121uKzaAD
— Joan Laporta Estruch (@JoanLaportaFCB) February 24, 2018
Alfred Bosch també ha visitat Oriol Junqueras
Acabem de sortir de la presó d’Estremera, de parlar amb l’Oriol @Junqueras. Així és com ho hem viscut #FreeJunqueras https://t.co/BwvE3KMsfd
— Alfred Bosch (@AlfredBosch) February 24, 2018
Imatges de la manifestació de la campanya a Girona per les 6 encausades per la lluita contra la MAT
Manifestació de la campanya @T66Judicimat a #Girona en solidaritat amb les sis persones encausades per la lluita contra la MAT #JudiciMAT pic.twitter.com/gflAT90ijz
— CUP Nord-oriental (@CUPNordOriental) February 24, 2018
El coronel responsable de l'operatiu contra l'1-O, ascendit a general
El coronel de la Guàrdia Civil i coordinador dels tres cossos policials desplaçats a Barcelona pel referèndum de l'1 d'octubre, Diego Pérez de los Cobos, serà ascendit els propers dies a rang de general i serà nomenat responsable de la Comandància de l'Institut Armat de Madrid, segons apunta el diari El Mundo.
Segueix la indignació per la permanència de Junqueras a la presó
Després de sortir d’Estremera i parlar amb @junqueras no puc entendre de cap manera com els socialistes varen votar en contra de que l’apropessin a casa seva pic.twitter.com/PFdi8hPxoA
— Josep Ginesta (@JosepGinesta) February 24, 2018
El cònsol de Finlàndia, destituït per pressions del ministeri arran del procés
La tensió amb l'Estat provocada pel procés independentista s'ha cobrat una nova víctima, el cònsol honorari de Finlàndia, Albert Ginjaume. El cònsol serà destituït el 28 de febrer, segons ha pogut saber El Nacional, arran de les pressions del Ministeri d'Exteriors damunt de la diplomàcia finlandesa després que Ginjaume, que és també secretari general del cos consular català, va convidar la presidenta de la Diputació i alcaldessa de Sant Cugat, Mercè Conesa, a un dinar amb els cònsols acreditats a Barcelona.
La Fiscalia, contra Torrent: "No acceptem que hi hagi presos politics"
La Fiscalia General de l'Estat ha fet arribar un comunicat de premsa contra les paraules que el president del Parlament, Roger Torrent, va pronunciar aquest divendres a l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona(ICAB). Torrent va denunciar explícitament l'existència de presos polítics a l'Estat espanyol. A alguns dels assistents a l'acte no els va agradar el comentari i es van aixecar per abandonar la sala a mig discurs.
Iceta critica Colau per no rebre al Rei: "Segueix oblidant la seva responsabilitat institucional"
El líder del PSC, Miquel Iceta, ha criticat l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, per no assistir a la recepció oficial del Rei Felip VI al Mobile World Congress (MWC), ja que creu que "segueix oblidant la seva responsabilitat institucional".
El Manchester City vol tenyir Wembley de groc per recolzar Pep Guardiola
Blues, let's make Wembley yellow in the best way we know in support of Pep, #ManCity #yellow #bananas pic.twitter.com/5TlR2p3zUA
— Wesley Ratcliff (@wezrat) 23 de febrer de 2018
Millo diu que Torrent "va insultar els presents en l'acte de l'ICAB"
El delegat del Govern espanyol a Catalunya, Enric Millo, ha criticat aquest dissabte el president del Parlament, Roger Torrent, pel seu discurs durant l'acte en el Col·legi d'Advocats de Barcelona (Icab) de divendres passat, en el qual considera que "va insultar a tots els que estaven allí presents".
Investiguen un alcalde castellonenc per incomplir la Llei de Memòria Històrica en no retirar un escut franquista
La Fiscalia Provincial de Castelló ha obert diligències d'investigació penal contra l'alcalde de la localitat castellonenca de La Serratella, el 'popular' Alfonso Arín, per un possible incompliment de la Llei de Memòria Històrica i els delictes de desobediència i prevaricació, arran de la denúncia presentada pel portaveu de Compromís en el Senat, Carles Mulet, per un escut franquista a la façana del consistori.
Lluís Llach segueix enviant forces i defineix com a símbols als presos i exiliats
Estimats JordiC, JordiS, Oriol, Quim. Carles, Meritxell, Toni, Clara, Lluís i Anna. Tots fem feina, cadascú des del seu àmbit o des d'on pot i vosaltres sou el símbol, la referència q ens mobilitza. Persistirem, tenim molts motius i cada dia ens en donen més. Us volem lliures
— Lluís Llach (@lluis_llach) February 24, 2018
CDR recomana estar a l'aguait a les xarxes i promet un diumenge "mogudet"
I que més, ah si, pel que es veu ningu de la generalitat la vol besar la mà. Quina llastima! Be, que no es preocupi, segur que hi haura moltes altres màns per on calgui, disposades a colaborar. Estigueu atentes als canals oficials dels CDR's que demà serà un dia mogudet... pic.twitter.com/tJ4ju6S0Hp
— #CDR Eixample Dret (@CDREixampleDret) February 24, 2018
Mireia Boya fa un paral·lelisme entre la benvinguda al Rei i el nom d'aquesta
Que la rebuda a Felip VI es digui "besamanos" ja ho diu tot. És submissió.
— Mireia Boya Busquet (@yeyaboya) February 24, 2018
Anna Gabriel recolza el "No passaran"
"Fem que les nostres vides siguin exemple de determinació. Fem real el #NoPassaran", missatge d'@AnnaGaSabate a l'acte #SallentRespon #NiUnaMés #ConstruïmRepública pic.twitter.com/wF4C7XI4Ai
— CUP Països Catalans (@cupnacional) February 24, 2018
El Camp Nou es vesteix de groc en el duel entre el FC Barcelona i el Girona
Yellow everywhere at Camp Nou. 1-1 after 5 mins. Girona’s first ever game here. And they’ve got fans all around the stadium. pic.twitter.com/gYc1qKjSg8
— Andy Mitten (@AndyMitten) February 24, 2018
Almenys 14 morts en un doble atemptat contra la seu d'una unitat antiterrorista a Aden, Iemen
Almenys 14 persones han mort i 40 més han resultat ferides en un atemptat perpetrat pel Estat Islàmic contra la seu d'una unitat antiterrorista a la ciutat d'Aden, la més important del sud del Iemen, segons fonts sanitàries i de la seguretat. Entre els morts hi ha tres efectius de les forces de seguretat, una de civil i dos de menors d'edat. La majoria dels ferits són civils també.