Perdre l'estil no és una opció amb aquest disseny de Stradivarius, ja que és una d'aquestes biker que mai no passen de moda i que et fan ser el centre de mirades. Amb un coll alt, acabat en contrast i efecte pell, és del més buscat ara mateix a la secció de jaquetes.

Una biker de Stradivarius plena de detalls

Com si es tractés d'una autèntica peça a pell, aquesta caçadora de Stradivarius té un acabat brillant i llis que recorda als clàssics models de pell d'animal, però que aquesta vegada resulta més econòmica.

Plena de costures que li aporten una millor forma i estil, com és el cas de les costures marcades i gruixudes a les espatlles que la fan veure molt més recta i elegant en la part superior, a més d'adaptar-se a diferents tipus de figures.

Caçadora d'Stradivarius

Aquestes costures marcades a la part davantera també diuen present i van des de les espatlles fins al baix en un tall diagonal per aconseguir el millor dels efectes. El coll alt està confeccionat en borreguet, amb acabat suau i tou que aporta calidesa i estil únic.

Un dels seus secrets millors guardats és que el coll és de doble estil, ja que pots portar-lo alt per protegir-te en els dies més freds o portar-lo en la part frontal amb solapes de bec per a un estil clàssic.

Es tanca a la part davantera amb cremallera en el lateral, creant un efecte ajustat a la teva figura i una cremallera que a més es manté a to amb el color de fons per a un millor estil. També ve acompanyada de detalls que acaben de conquerir, com és el cas de les butxaques de cremallera en la part davantera i el baix recte.

Un baix que ve acompanyat a més de tires amples i sivelles per agregar-li aquest toc biker que és més modern i versàtil. Les cremalleres també diuen present als punys i et permeten portar-los oberts o tancats segons sigui el teu estil.

El color per elegir és el negre i les talles van des de XS fins a XL, mentre que el preu per a totes les talles és de 59,99 euros.