No han passat ni tres mesos encara des de l'última Keynote d'Apple en la qual es van presentar els nous iPhone 11 i 11 Pro, i els especialistes en rumors, filtracions i notícies sobre la companyia de Cupertino ja estan posant les dents llargues a la legió de seguidors de la marca de poma.

Tant és així, que en les últimes hores han estat algunes les possibles novetats que s'han apuntat de cara a 2020 i. fins i tot, a 2021. Veurem quines són les principals i només amb el pas dels mesos se sabrà si es converteixen en realitat –com tantes vegades– o si simplement es queden en mers rumors sense concretar, com també succeeix en altres ocasions. En tot cas, i ja que provenen d'una font habitualment ben informada, val la pena tenir-los en compte.
Apple

Canvis en els iPhone

Samik Chatterjee, analista de JPMorgan, ha fet pública la seva creença que Apple llançarà fins a quatre iPhones el setembre de 2020. Segons Chatterjee, les versions del iPhone 12 es presentaran en tres mides diferents: un de 5,4 polzades, dos d'ells de 6,1 i el més gran de tots que se n'aniria fins a les 6,7 polzades, dos més que les que té el més gran de 2019, el iPhone 11 Pro Max.

Però les seves prediccions no es queden només en la predicció sobre la mida dels telèfons d'Apple, sinó que avança que entre els quatre diferents terminals, dos seran de gamma alta i els altres dos, d'una gamma inferior. Així els primers portarien incorporada una càmera triple i detecció 3D, entre altres diferències, mentre que els últims sortirien al mercat amb càmera doble i sense detecció 3D.

Això sí, el prestigiós analista afirma que tots els iPhone 12 tindran un esperat punt en comú: portaran de sèrie la connectivitat 5G.

Canvis en el llançament

És tradicional que Apple presenti en societat, durant la seva famosa Keynote, el mes de setembre els seus nous models del iPhone cada any. Però això podria canviar si s'atén la predicció de Samik Chatterjee. En paraules de l'analista, la companyia de Cupertino podria canviar aquesta estratègia per a 2021.
iPhone 11

Així, Apple podria dividir el llançament del seu iPhone en dos esdeveniments separats: un a la primavera i després un altre al setembre. Una estratègia que ha fet servir durant anys la sud-coreana Samsung, amb el seu nou dispositiu Galaxy S en hivern i el nou Galaxy Note a l'agost. Fins i tot Huawei sol operar de manera similar amb la seva sèrie P i la sèrie Mat.

Un canvi d'estratègia que podria servir per ajudar a escalonar la vendes dels iPhone, permetent a Apple aconseguir uns ingressos més consistents al llarg de l'any i que la cadena de subministrament no es veiés tan col·lapsada en un sol moment del calendari.