Avui dia la innovació està en els mètodes de transport públic, ja que aquells que decideixin visitar París ara tindran la possibilitat de caminar en bus pel cel.
A diferència d'Espanya, això no significa que els passatges seran costosos, sinó que existirà una nova línia que travessarà la ciutat i funcionarà com un telefèric.
París i el seu transport per a 2025
La capital francesa s'ha entossudit a ser una de les ciutats més modernes del món, i un nou mètode de transport estarà disponible als suburbis de Créteil i el connectarà amb el centre de la ciutat.
El sistema de transport va anunciar que després d'una exhaustiva anàlisi, la proposta de construir una nova línia de telefèric que travessa la ciutat serà la nova forma de comunicació entre la ciutat i altres punts de França.
Un pla molt ambiciós per a París
La línia que unirà a París a través dels centres tindrà les rutes: línia Câble 1 (C1) unirà els suburbis del sud-est de Créteil i Villeneuve-Saint-Georges. La línia Câble 1 (C1) unirà els suburbis del sud-est de Créteil i Villeneuve-Saint-Georges.Île-de-France Mobilités
Menys temps i millors paisatges
La construcció iniciarà en el 2022 i es planeja que es trobi llest per a passatgers l'any 2025. Es va poder obtenir informació a través del diari Le Parisien, que va recollir informació del director general de l'autoritat regional de Transporte a la ciutat.
El trajecte de la línia Cable 1 que unirà els suburbis del surestes de Créteil i Villeneuve-Saint-Georges amb les línies de Metro del Metro de París, permetrà que es faci un viatge de 4,5 quilòmetres en 17 minuts, menys de la meitat del temps que costa avui dia el mateix viatge en un autobús tradicional.
No és el primer de França
Si bé això significa una modernització quant al transport urbà a París, no és la primera del país. Des de 2016, a la ciutat de Brest hi ha una ruta de telefèric de 560 metres de llarg que uneix als barris a través d'un riu
Telefèric de Brest
L'objectiu de París, en cas de funcionar aquest sistema de telefèric per a la ciutat, és aconseguir fins a 12 línies diferents. Tanmateix, aquest pla es consolidava per al final de la dècada.