Carregant...

Els plans d'Apple per al 2027 ja semblen confirmats, a pesar que encara no s'hagin presentat els iPhone d'enguany, a excepció de l'iPhone 17e que va arribar a principis de 2026. Apple té planejat un canvi molt important a l'hora de llançar el seu nou iPhone al mercat, amb dues finestres de llançament a l'any.

Un filtrador confirma els 6 models d'iPhone que veurem el 2027

Des de fa bastant temps sabem que Apple planeja no llançar l'iPhone 18 enguany, i té motius per no fer-ho. La gamma d'iPhone ha crescut radicalment i ja no es presenta un model; s'espera que la pròxima generació estigui composta per sis iPhone diferents.

I el pla d'Apple és presentar-los de tres en tres. És a dir, que el 2027 tindrem dos esdeveniments de presentació de nous iPhone. Un a començaments d'any i un altre el mes de setembre, com sol succeir des de fa anys. Aquest nou pla farà que l'actual iPhone 17 bati un rècord que porta vigent des de l'iPhone 4.

Ara, el conegut filtrador Digital Chat Station acaba de compartir la llista completa de models d'iPhone de 2027, i sol manejar molt bona informació:

  • iPhone Air 2 6,55″ 1,5K 120 Hz LTPO OLED
  • iPhone 18 6,3″ 1,5K 120 Hz LTPO OLED
  • iPhone 18e 6,12″ 1,5K 60 Hz LTPS OLED
  • La sèrie iPhone 19 Pro ja ha entrat en la fase de proves amb motlles
  • L'iPhone Ultra 2 plegable de tipus llibre ja ha entrat en la fase de proves amb motlles

Cal tenir en compte diverses coses. D'una banda, els tres primers models els veurem a començaments d'any, i sorprèn veure una segona generació de l'iPhone Air. D'altra banda, tindrem una versió renovada del primer iPhone plegable que arribarà aquest mateix any i dos models d'iPhone 19 Pro. No obstant això, s'espera que Apple presenti l'iPhone 20 aniversari el 2027, per la qual cosa el nom d'aquest model podria canviar.

Segons la filtració, sembla que els tres primers models, que haurien de presentar-se a tot tardar el març de 2027 ja estan llestos. Els altres tres ja estan en fase de proves amb els motlles. No s'espera que l'iPhone plegable, o iPhone Ultra, canviï el seu disseny en la segona generació, però sí que s'espera una gran renovació en la gamma Pro, almenys quant a disseny.