La companyia aèria United Airlines no recordarà aquesta setmana d’abril com la millor de la seva història. Si a principis de setmana ja es van fer virals després de l’expulsió per força d’un home per problemes d’overbooking en el vol entre Chicago i Louisville de diumenge passat, ara s’hi ha d’afegir un nou escàndol, una picada d’escorpí a un dels seus usuaris.

Els fets van passar diumenge, en el vol que anava de Houston a Calgary, al Canadà. L’escorpí va caure des d’un dels portaequipatges i va clavar el fibló a Richard Bell, un dels passatgers del vol. Segons ha explicat la parella de Bell, el seu marit “va sentir que alguna cosa li queia sobre el cabell des del portaequipatges, va voler treure-s’ho i ho va agafar pel fibló”. L’escorpí va anar a parar al passadís de l’avió, on les hostesses el van agafar i el van fer desaparèixer pel vàter.

L’empresa ha declarat que just després que ocorregués l’accident, la tripulació va consultar amb un metge que era a terra perquè els guiés sobre els passos per atendre el passatger, i ha aclarit que l’escorpí no li va generar lesions que posessin en perill la seva vida. A més a més, un altre usuari li va donar una pastilla antihistamínica per si tenia una reacció al·lèrgica a la picada. 

Un cop l’avió va aterrar al Canadà, el passatger va ser atès pel personal mèdic que l’estava esperant. Així doncs, l'incident va quedar en un ensurt i la companyia encara no sap què feia un escorpí a bord de l'avió.