Arriba a Barcelona l'esdeveniment culinari Tast a La Rambla 2022, que enguany celebra la 8a Setmana de Gastronomia de Barcelona, la gran fira de cuina que uneix degustacions de grans xefs amb els millors beures, en una celebració de la cuina autòctona i internacional, omplint el centre de Barcelona, i en concret la Rambla de Santa Mònica, d'olors i sabors per tastar del 2 al 6 de juny. Enguany es posarà el xef com a protagonista en gran part de les categories, i comptarà amb tallers, activitats i degustacions de tota mena amb la col·laboració de cuiners catalans i convidats, que ajuntaran els millors plats dels seus restaurants, bars i pastisseries de la ciutat. Si d'entre tota l'oferta gastronòmica, no sabeu triar plats i necessiteu ajuda, aquí us deixem 8 tapes que no us podeu perdre del Tast a La Rambla 2022.
🍴 Tast a La Rambla 2022: Guia amb tots els detalls de la fira de gastronomia a Barcelona
Les 8 tapes imperdibles del Tast a La Rambla 2022
Tornant al seu format habitual, el Tast a la Rambla 2022 de Barcelona manté enguany les illes de degustació i de patrocinadors per consumir menjar i beguda a través de tokens, que cal comprar prèviament, ja sigui a les taquilles -amb targeta o efectiu- o en els espais d'Estrella Damm i el Celler del Tast -només amb targeta-, fins 30 minuts abans del tancament. Aquestes fitxes, que caldrà gastar a dins del recinte i que no es podran tornar, permetran comprar els plats elaborats pels millors establiments de la fira.

Entre tots els espais muntats exclusivament per a l'esdeveniment, hi haurà repartits plats de les quatre categories d'aquest any, que són "Cuina Tradicional", "Cuina d'Autor", "Tapes i Platets" i "Pastisseria". D'aquestes seccions, us recomanem 8 tapes que no us podeu perdre:
Cuina Tradicional
Can Culleres (Jordi Asensio) - Ravioli d'ànec i bolets de Bordeus amb salsa de foie-gras
Moka 1934 (Marc López Alcaraz) - Croqueta de tomàquet sec i formatge parmesà amb maionesa d'herbes - Croqueta de bacallà "a la llauna" amb allioli de la vella
Cuina d'Autor
Amar Barcelona (Rafa Zafra & Gonzalo Hernández) - Fideus melosos de sípia i costella ibèrica amb allioli de safrà
Gaig Barcelona (Carles Gaig) - Canelons de rostit amb tòfona

Tapes i Platets
Telefèric (Aziza el Bachiri) - Brioix de mantega torrat, melós de galtera confitada amb prunes i espècies marroquines, maionesa de sriracha a la menta i ametlles fregides
Bar Alegria (Tomás Abellán) - Broqueta de truita trufada
Pastisseria
Sant Croi by Albert Roca (Albert Roca) - Crocanti exòtic
Pastisseria Escribà (Christian Escribà) - Escribanet de crema catalana