El PP va patir un atac d’hipstèria quan va descobrir a l’última enquesta del CIS que el 50% del seu electorat és major de 65. Solució? Seduir la tribu urbana del moment: els hipsters... Però què és un hipster? Els originals eren aquells beatniks que a la dècada dels 50 es van llançar a la carretera emulant les aventures dels personatges que poblaven les novel·les de Jack Kerouac. Avui dia, els hipster són barbuts joves urbanites de classe mitjana, es mouen en bici, es nodreixen amb aliments orgànics, escolten música indie i ideològicament tendeixen cap a posicions progressistes. En teoria, el del hipster és un perfil de votant totalment oposat al prototípic electorat del PP, però, amb una bona campanya de màrqueting (com la que ha firmat Shackleton) i un candidat que no ha fet res a les balenes (i que, a més, com ells, llueix barba), tot és possible. Julio Lleonart, diputat d'UPyD i hipster autodeclarat... ha contraatacat amb el seu propi vídeo. I és que, com fa la dita, quan vegis les barbes del teu rival viralitzar, posa les teves a tuitejar.