Un dels grans objectius que té Seat al nostre país és el de ressuscitar el León, un model que va arribar a convertir-se en el model més venut a Espanya fa no molts anys i que ara ha caigut en desgràcia.
I és que, per molt que el mes d'octubre passat aquest model acabarà en una més que notable posició 21 en el rànquing dels cotxes més venuts, les males xifres de vendes dels mesos anteriors han provocat que aquest model continuï ocupant la posició 60 en el rànquing general de 2023, una oposició que no fa cap altra cosa que parlar com de malament que ha gestionat Seat les vendes d'aquest model.
És cert que el segment dels compactes és un dels que més s'ha vist perjudicat pel boom dels SUV, però es pot tenir en compte que models com el Toyota Corolla, que de fet passa per ser el cinquè cotxe més venut al nostre país sent com és un compacte, o el Citroën C4, que ocupa la 20a posició, continuen evidenciant que els compactes no estan precisament morts del tot a Espanya.
Seat millora la gamma del seu León amb noves versions
Amb l'evident intenció de pregar els seus registres de vendes a Espanya, el fabricant del grup Volkswagen optat per afegir una nova línia d'acabats dins de la seva àmplia gamma en aquest sentit, noves versions que arriben amb el cognom Vision i que s'apliquen als acabats Style XL Vision, FR XL Vision, FR XXL Vision i Special Edition Vision.
La idea en aquest cas per part de la marca és la de, ja sigui des de la versió més senzilla que compta amb aquest nou acabat, la Style XL, fins a la més cara, la FR XXL Vision que tan sols es pot configurar amb la versió PHEV del León, és que siguin versions que comptin amb una excel·lent relació qualitat preu.
Els rangs de preu d'aquestes versions van des de poc més de 24.000 euros en el cas de la versió més senzilla a poc més de 33.000 en el cas de la versió més completa, amb diferents opcions mecàniques i que segurament van ajudar a augmentar les vendes d'un model que aquest mes d'octubre passat ha fet un important pas endavant i que, tal com han apuntat tant en Seat com en Volkswagen, continua sent un model important en els propers anys per al grup alemany.
