Peugeot vol convertir el 308, tant en la seva versió convencional com en la familiar, en una referència de l'electrificació. I enriqueix la gamma amb una nova versió MHEV que es comporta com un híbrid autorecarregable. Pot recórrer petites distàncies en mode 100% elèctric i des de la marca apunten que és capaç de moure's només amb el motor elèctric durant el 50% del temps en conducció.

Aquest nou bloc de Peugeot consisteix en un motor de gasolina PureTech de 1.2 litres que desenvolupa 136 CV de potència. Està gestionat per un canvi de marxes automàtic de doble embragatge i de sis velocitats (e-DSC), i assistit per una bateria de 48 Volts. Amb aquest bloc, la firma assegura que es redueix el consum en un 15% en comparació amb el motor PureTech de 1.2 litres convencional.

Peugeot 308
Peugeot 308

Aquest nou Peugeot 308 pot circular en mode 100% elèctric més del 50% del temps

La bateria es recarrega mentre el vehicle està en marxa i és capaç de sortir des d'aturat mitjançant només el motor elèctric. Com dèiem, des de Peugeot asseguren que es pot circular en mode 100% elèctric més del 50% del temps. Aquest bloc ja el porten muntat els 5008, 3008, 408 i 208. I s'espera que aviat el puguem trobar també el 2008.

En equipament, amb prou feines es diferencia dels seus germans. En tot cas, compta amb un indicador en el quadre d'instruments que mostra la càrrega i el flux d'energia, i un altre que mostra en quin mode de funcionament circulem: Charge, Eco i Power.

Aquesta versió, que ja està a la venda a Alemanya, es comercialitza des de 32.450 euros amb l'acabat Active al país germànic. Aviat coneixerem al preu el que es pot adquirir a Espanya.