Com bé saben aquells que sempre han tingut Peugeot com una de les seves marques de confiança, el fabricant francès és un dels fabricants que més està apostant pels models 100 × 100 d'elèctrics. Si bé és cert que a la marca gal·la saps molt bé que avui dia els cotxes elèctrics no tenen ni de lluny el pes que tenen els models de combustió i els models híbrids, anar a poc a poc donant-se un buit en l'espai dels elèctrics els garantirà un bon futur d'aquí a uns anys.

Així, dins de la gamma de Peugeot podem trobar diversos models que compten amb motors 100 × 100 d'elèctrics, encara que segurament una de les opcions més curioses en aquest sentit passa per la seva furgoneta, la Rifter.

 

Es pot destacar que, quan va aparèixer al mercat aquest model, Peugeot el va començar a comercialitzar tant conversions de combustió com conversions elèctriques. Tanmateix, al cap de poc temps, les versions de combustió van desaparèixer, com ho van fer també les d'altres furgonetes del grup Stellantis com és el cas del Opel Combo o el Citroën Berlingo.

Per sort per als que busquen una furgoneta d'aquestes característiques amb motor de combustió, tot apunta a què, amb l'actualització de meitat de cicle que està preparant Peugeot, la Rifter tornar a comptar amb motors de combustió.

Peugeot retalla la gamma de la seva Rifter elèctrica

Però més enllà de la més que probable tornada de les versions de combustió, tal com es pot comprovar en el configuradors de la marca francesa, ara la versió elèctrica d'aquesta furgoneta compta amb menors possibilitats a l'hora d'escollir acabats, ja que la marca ha decidit retallar la seva gamma de forma notable.

D'aquesta forma avui dia estan disponibles tres acabats, els Active Pack, Allure i GT, un d'ells més ben dotat que l'anterior i, evidentment també, més car. El que no canvia en cap dels casos és el seu motor, en aquest cas un motor 100 × 100 elèctric de 136 cavalls de potència que porta associat una bateria de 50 kW hora que li permet tenir una autonomia de 276 km segons el cicle d'homologació WLTP.

 

Amb preus des de 38.000 € en la versió més senzilla a més de 43.000 en la versió més ben dotada, és Rifter elèctrica, per molt que ara hagi vist com la seva gamma d'equipament sigui reduït, continua sent una opció interessant.