És una de les ofertes més vistoses del mes; però, a dir dels més preocupats per la potència del seu vehicle; amaga un greu inconvenient que té a veure amb els cavalls que ofereix. Seat, segons expliquen aquest mes en quecochemecompro.com, ha posat l'Ibiza, el seu històric utilitari, a un preu imbatible.
I segurament per això, el Seat Ibiza ha col·locat aquest mes de maig a Espanya gairebé 2.000 unitats, en concret 1.846 unitats, i ha fet d'ell el segon model més venut a tot Espanya d'entre els que ofereix actualment.. Només el guanya, si ens fixem en cotxes amb el segell Seat, l'Arona, actual líder en vendes del mes de maig a Espanya: han col·locat un total de 4.113 unitats, una mica més del doble dels Seat Ibiza que s'han venut a Espanya durant el cinquè mes de l'any.

Pocs cavalls
El Seat Ibiza, amb els seus quatre metres de llarg i una tona llarga de pes, es presenta només amb 80 CV de potència en la versió d'entrada, que surt aquest mes de juny, segons els experts de quecochemecompro.com, per 13.500 euros. Per molts, és un motor insuficient, especialment pel seu temps de reacció: a passar de 0 a 100 quilòmetres hora tarda 15,3 segons i això, ara com ara, no és acceptable. El seu maleter de 355 litres i els seus consums tampoc no animen gaire, ja que passa de sis litres cada 100 km. No hi ha versions electrificades.
El preu, gran argument
El Seat Ibiza, als preus actuals, es revaloritza així únicament com a opció low cost davant rivals com el Dacia Sandero, amb quatre metres de llarg i un preu de 12.590 euros de preu segons quecochemecompro.com, La versió d'accés del Dacia, amb 67 CV, piga del mateix que l'Ibiza, però n'existeixen altres de més potents per a qui necessiti més cavalls. El preu, clar, no és el mateix. En suma, l'Eivissa és un bon cotxe barat però no és la millor opció per als amants de les emocions.