De Seat es parla molt aquests dies i gairebé mai no és per bé. Amb el grup Volkswagen decidit a donar prioritat a Cupra quan es tracta del llançament de cotxes elèctrics, el futur de la marca de Martorell està per a molts en dubte, encara que Volkswagen diu que tot està bé, que Seat no desapareixerà i, mentrestant, la OCU distingeix a la històrica marca espanyola com la firma automobilística més fiable d'entre les europees, fins i tot per sobre de Volkswagen. En aquest context, hi ha un model, el Seat Ibiza, que està comportant-se molt bé en el que a vendes es refereix.

El segon Seat més venut al maig

El Seat Ibiza ha col·locat aquest mes de maig a Espanya un total de 1.846 unitats, xifra que li col·loca com el segon model més venut a tot Espanya d'entre els que ofereix la marca de Martorell. Només li supera, si de cotxes de la marca Seat parlem, l'Arona, que és líder en vendes del mes de maig a Espanya amb 4.113 unitats. El Seat Eivissa, amb els seus quatre metres de llarg i 80 CV de potència en la versió d'entrada, surt aquest mes de juny, segons els companys de quecochemecompro.com, per 13.500 euros, xifra a tenir en compte en l'actual context de preus alts. El seu maleter de 355 litres i els seus consums continguts, ja que no passa de sis litres cada 100 km, el converteixen en una opció a valorar, encara que no existeixin versions electrificades, però sí Bifuel.


Preu similar a Dàcia


El Seat Eivissa, als preus actuals, es revaloritza així com a opció low cost davant el Dàcia Sandero, amb quatre metres de llarg, 12.590 euros de preu segons l'oferta que recullen aquest mes els companys de quecochemecompro.com, un maleter de 328 litres i el consum contingut que declara la marca els seus motors de 67 i 91 CV gasolina i 101 CV Bifuel. Tant el Seat Eivissa com el Dàcia Sandero són bones opcions per a qui busca un cotxe nou sense ostentacions.