El 2023 és l'any: les marques xineses i els seus productes d'alt valor afegit i baix preu arribaran al nostre país per revolucionar el mercat. Una altra marca més, BYD, prepara ja el seu assalt a Europa i comença activant una base comercial a Alemanya i una altra a Holanda. Després, vindrà Espanya. Es presenten amb quatre models: Tang, Han, Atto 3 i Seal, però l'Atto 3 és el que està cridat a convertir-se en un èxit de vendes. A Dacia, ja es preocupen.

Un interessant SUV compacte elèctric
D'entre els quatre vehicles que componen la gamma de la marca, sens dubte l'Atto 3 és el més interessant i el que més problemes crearà a marques com Dacia. El seu atractiu disseny exterior i el seu interior minimalista sorprenen i atreuen tota mena de públics. Els comandaments del sistema de climatització, per exemple, se situen juntament amb les toveres de ventilació i la pantalla multimèdia pot configurar-se de manera vertical o horitzontal i el conjunt es completa amb elements com una bomba de calor o un assistent de conducció de nivell 2. El sostre panoràmic tampoc no falta.
Interessants prestacions
En l'Atto 3 caben 5 passatgers sense estretors i el motor que equipa la seva versió d'accés assoleix els 204 CV. La bateria, de 60 kWh, garanteix 440 quilòmetres d'autonomia i combina liti amb fosfat de ferro. La presentació del cotxe està prevista per a la pròxima edició del Saló de l'Automòbil de París, a mitjans d'octubre i el preu, que s'anuncia com a|com molt atractiu, es coneixerà llavors. Dacia la resta sabran en aquell moment què els espera.