DR Automobiles és una marca italiana que, fins ara, no ha tingut massa èxit al nostre país, segurament per no disposar d'una xarxa de distribució tan capil·lar com un país com Espanya necessita. Comercialitzen vehicles de fabricació xinesa, tots ells tipus SUV, a preus bastant ajustats: el seu model d'accés és el DR3, un B-SUV el preu del qual no arriba als 18.000 euros i el seu top de gamma és el F35, un SUV Mitjà que costa uns 25.000 euros. Ara, amb l'objectiu d'ampliar la seva quota de mercat, DR Automobiles llança una nova marca: Sportequipe. I la seva ensenya serà un SUV de 7 places que han decidit anomenar Sportequipe S7. Explica que, a marques com Seat, Sportequipe se'l posarà difícil.

Sportequipe S7
Sportequipe S7

Prèmium

I no és un cotxe qualsevol: per prestacions, disseny i port, mereix figurar dins de l'exclusiu segment Prèmium. La marca, expliquen des de DR Automobiles, neix per permetre al gran públic complir aquest son|somni que consisteix a conduir un esportiu. La veritat és que el S7 el té tot: disseny, elegància i, encara que s'acobla al llunyà orient, sembla molt italià. Té aquest aire elegant i canalla dels millors Alfa Romeo.

 

Què ofereix el S7?

El S7 és gran: mesura 4,7 metres, compta amb cap de bestiar files de seients i adopta per al seu frontal una imatge trencadora i radical: la graella és enorme, les entrades d'aire són grans i els grups òptics, molt estilitzats. En la part posterior, un espòiler ens recorda que estem davant d'un esportiu i els grups òptics s'uneixen per generar una sensació més gran d'amplada. Les llantes són de 20 polzades.

Dins, tenim espai de sobres i un equipament solvent que no dispara el preu: pantalla de set polzades. Cambra|Càmera de visió 360a, compatibilitat amb Apple i Android i sensors d'aparcament davanters i posteriors. El motor és de gasolina i assoleix una potència de 160 CV. El canvi és automàtic i la velocitat màxima, 190 quilòmetres ara per ara. Segurament, en el futur es presentaran versions amb 200 CV i 260 CV i alguna altra d'adaptada a l'ús de GLP. Del preu, sabem poc, però veient el que costen els cotxes de DR, està clar que quedarà per sota dels 50.000 euros. A partir de setembre es podran fer reserves. En Seat vana haver de començar a pensar coses per fer que el Seat Tarraco sigui una mica més atractiu.