El Seat Lleó, compacte estrella de la marca de Martorell, presenta aquesta primavera la seva versió híbrida endollable amb un descompte més que important: 14.000 euros. Durant aquest mes de juny, i fins que la marca ho consideri, pots portar-te fins al garatge de casa tot un Seat Lleó per 22.018 euros, el preu que el portal quecochemecompro.com indica per al vehicle.

Estampa inconfusible
El cotxe, de 4,36 metres i amb un maleter de 270 litres, pot circular gràcies al seu sistema PHEV fins a 40 km en manera 100% elèctric, el que li permet gaudir dels avantatges fiscals que es reserven per als vehicles que, per la seva condició de sostenibles, s'identifiquen amb l'etiqueta Zero. És el primer Seat Lleó que aconsegueix ser identificat amb aquest distintiu en tota la història d'un model que es va començar a fabricar el 1999 com a variant hatchback de la segona generació del Seat Toledo. El Seat Lleó actual té poc a veure amb el de la primera generació, però es destina a un públic similar: persones joves i de mitjana edat que busquen un compacte elegant, solvent i eficaç. Fins i tot dins de l'era dels SUV, el Seat Lleó aguanta el tipus i ho farà millor encara amb aquesta nova versió híbrida.
Més de 200 CV
El motor PHEV que equipa el cotxe cubica 204 CV i la seva dinàmica de conducció és tan o més interessant que les seves prestacions. La marca el qualifica com un "cotxe total" que permet cobrir les necessitats dels conductors i conductores més exigents. Amb 5 portes, pot portar quatre adults còmodament i disposa també d'una cinquena plaça que no és de les més incòmodes del mercat. El seu consum és d'1,2 litres cada 100 km, la qual cosa el converteix en una veritable joia atesos els preus actuals dels carburants.
El maleter, això sí, es queda molt petit en relació amb el del Seat Lleó de motor tèrmic convencional. En concret, es perden 110 litres, gairebé un terç. Comparteix plataforma amb el Volkswagen Golf i l'Audi A3 i, per això, podem dir que, encara que el seu aspecte exterior difereix, en realitat som davant d'un cotxe que, tècnicament, no té res a envejar als seus dos germans del grup Volkswagen.