Tal com podem veure al configurador de MG, la nova versió de la utilitari xinès, el MG3, ja està la venda al nostre país. En aquest cas es tracta d'una versió que ja no compta amb el motor híbrid auto recarregable amb què es va posar a la venda aquesta nova generació al nostre país, sinó que compta amb un motor de gasolina sense cap tipus d'hibridació i que, per tant, acaba abaratint de forma notable el seu preu de partida.
És més, ajuntant-ne amb totes les promocions i descomptes quin és el preu de partida de la versió més senzilla d'aquest MG es queda per sota dels 14.000 €, sent un model que ha arribat per intentar robar-li moltes vendes al Dacia Sandero, el rei dels low cost.
El problema que té aquest model és que hi ha diverses opcions al nostre país que per relació qualitat preu no tan sols se situen al mateix nivell sinó que se situen diversos esglaons per sobre. Un bon exemple d'això és una de les principals fonts d'alegria a nivell de vendes que s'està emportant Renault en els últims anys a Espanya: el Clio.
El Renault Clio amb etiqueta ECO costa gairebé el mateix que el MG3
Tal com podem veure al configurador de la marca francesa, la versió d'accés d'aquest utilitari que arriba amb el nivell d'acabat més senzill, un nivell d'acabat que ja se situa per sobre del MG3 més bàsic de tots, i amb el motor de gasolina de 100 cavalls de potència que funciona també amb GLP, té un preu de partida de poc més de 18.000 €, un preu que el deixa a mig camí entre la versió d'accés de la MG3, que sense descomptes se situa per sota dels 18.000, i la versió superior de l'utilitari xinès, que sense descomptes frega els 19.000 euros.
D'aquesta forma, el més enllà que a nivell de disseny i a nivell d'equipament el Renault sigui una opció molt més interessant fins i tot des de la seva versió d'accés, el fet que el model francès compta amb l'etiqueta ECO de la DGT gràcies a aquest motor bifuel el situen diversos esglaons per davant del model xinès.
Veurem quin desenvolupament comercial i quin impacte té aquest nou MG3 de gasolina a Espanya, però el que sembla evident és que ja són diversos els fabricants que han decidit llançar promocions per frenar un possible èxit en un mercat en el qual els cotxes barats tenen cada vegada més presència.