El Toyota C-HR PHEV destaca per una mecànica híbrida endollable molt equilibrada. Combina un motor 2.0 de gasolina amb un altre d'elèctric, oferint una potència conjunta de 223 CV. Les prestacions són notables: accelera de 0 a 100 km/h en 7,2 segons i assoleix una velocitat màxima de 180 km/h. És, sens dubte, un dels SUV compactes més dinàmics de la seva categoria.

Un dels aspectes que més crida l'atenció en aquest model no és el seu disseny ni les seves dimensions, sinó el seu descompte. El preu oficial d'accés és de 39.137 euros, però pot adquirir-se des de 30.750 euros al comptat, o fins i tot per 29.150 euros finançant. I si s'aprofiten els ajuts del Pla MOVES III, amb fins a 7.000 euros addicionals, el cost final pot baixar dels 23.000 euros. En total, parlem de gairebé 17.000 euros d'estalvi respecte al valor de catàleg.

Toyota C HR Plug In2
Toyota C-HR Plug In

Per a molts, aquest Toyota C-HR és la millor versió de la gamma

Respecte a mida, el C-HR mesura 4,36 metres de llarg, 1,56 metres d'alt i 1,53 metres d'ample, amb una batalla de 2,64 metres. Aquestes proporcions el converteixen en un SUV manejable en ciutat i, alhora, prou ampli per viatjar en família. Entre els seus principals rivals figuren el Kia Niro i el Mazda MX-30 híbrid, encara que cap d'ells no ofereix un descompte tan cridaner com el Toyota.

El maleter, amb 311 litres de capacitat mínima, no és dels més grans del segment. Tanmateix, l'equipament de sèrie en l'acabat Advance compensa amb escreix. Inclou llantes de 18 polzades, fars LED, sensors d'aparcament, càmera posterior, accés i engegada sense clau, climatització bi-zona amb bomba de calor, seients davanters calefactats i un sistema digital d'última generació amb dues pantalles de 12,3 polzades.

Toyota C HR Plug In
Toyota C HR Plug In

Més de 60 km d'autonomia elèctrica i un consum d'encenedor

Més enllà de la potència, la gran basa d'aquest híbrid endollable és l'eficiència. Homologa un consum combinat de tot just 1,2 l/100 km, basat en una bateria de 13,8 kWh que li atorga fins a 62 km d'autonomia en manera elèctrica. Això li permet obtenir l'etiqueta CERO de la DGT, que suposa avantatges fiscals i llibertat de circulació en zones restringides de grans ciutats.

El disseny exterior és un altre dels seus punts forts. El Toyota C-HR llueix un estil agressiu i modern, amb línies molt marcades que el diferencien de qualsevol rival. El seu plantejament juvenil i urbà li ha permès conquerir un públic que busca un SUV amb personalitat, sense renunciar a la tecnologia i a l'eficiència.