El Reial Madrid i Adidas han anunciat l'extensió del seu acord de patrocini per vuit anys més, fins al juny del 2028. Aquest fet completarà les tres dècades d'aliança entre el club presidit per Florentino Pérez i la firma esportiva alemanya, que per al nou període pagarà un global de 1.000 milions d'euros.

Dissenyant la samarreta del Reial Madrid a l'any 1998, Adidas continua amb el club que més títols li ha aportat, a banda de les sis Champions League aconseguides en aquest temps de relació. L'objectiu per als propers anys, afirma el club, és el de liderar el món del futbol, ​​reeditar els èxits del dins del camp i proveir "dels millors productes" als aficionats madridistes de tot el món.

"El Reial Madrid i Adidas són dues de les marques més icòniques del món de l'esport. És un pas natural estendre el nostre exitós patrocini fins 2028. Junts seguirem construint aquesta aliança estratègica que ens permet seguir sent referents i líders d'aquesta indústria del futbol. Per tot això, Adidas és el patrocinador ideal per a nosaltres", diu Florentino Pérez. "Adidas proporciona el millor material per al nostre rendiment dins del camp i fantàstics productes originals per als nostres aficionats a tot el món. Estem convençuts que junts seguirem vivint molts més anys d'èxits", afegeix.

Per la seva banda, Kasper Rorsted, CEO d'Adidas, ressalta que el Madrid és una de les millors franquícies de l'esport i es mostra encantat de continuar la seva relació amb el club blanc: "Aquest acord ens ajudarà a complir amb la nostra missió de ser la millor empresa en el món de l'esport i també ratifica el lideratge d'Adidas en la categoria de futbol. Estem orgullosos de seguir vestint a tots els equips del Reial Madrid i de servir a tots els aficionats del club al món amb productes innovadors i amb molt d'estil".

El Madrid cobrarà un total de 125 milions per temporada, cosa que encara no superaria el Barça, que cobra 150 de Nike.