Florentino Pérez té molta feina i està treballant de valent, però és que també s'està confirmant que està fent una bona tasca. Diversos jugadors han marxat, però també n'han arribat alguns i s'espera que es confirmin de nous en els propers dies. El mateix que s'espera és que s'anunciïn dues renovacions importantíssimes per al futur més immediat del conjunt blanc.
Dues renovacions importants al Reial Madrid
No té res a veure ni amb Jude Bellingham, ni amb Brahim Díaz, ni amb Fran García, ja que aquests tres futbolistes ja estan fitxats. Però sí que tindrà a veure amb els futbolistes que estan generant més dubtes a hores d'ara. Nacho Fernández i Toni Kroos són dels jugadors que acaben contracte i que podrien confirmar la seva renovació en els propers dies.

Segons informa la premsa de Madrid, seria el proper dilluns quan es confirmarien les dues renovacions. La més tancada seria la de Nacho Fernández, que tot i temptejar el terreny i pensar que podria acabar jugant a Anglaterra com a últim destí abans de la seva retirada, finalment sembla que aposta per quedar-se a la casa blanca. I és que Nacho porta tota la vida jugant al Reial Madrid i no pensa baixar del vaixell en el moment de més necessitat.
Un altre cas com el de Nacho seria Toni Kroos. El migcampista alemany no contempla retirar-se i la seva millor opció seria quedar-se al Reial Madrid. Kroos encara ha estat important aquesta temporada i creu que la temporada vinent pot seguir sent un futbolista bastant útil. Ja sap que no l'esperen com a titular, però sí sent un suplent de luxe.

Diversos fitxatges pendents al Reial Madrid
Ara bé, el Reial Madrid encara no ha tancat totes les operacions. A banda de renovar Kroos i Nacho, i de fitxar Joselu Mato, s'espera que en les properes setmanes pugui seguir anunciant noves incorporacions. No està del tot clar què passarà amb alguns altres jugadors que acaben contracte, però sí que es contempla alguna baixa destacada.
A tot això, Florentino Pérez té diverses carpetes obertes i alguns fitxatges en ment. I és per això que tot i ja haver fet diverses incorporacions, n'hi poden haver de noves ben aviat. Es creu que el Reial Madrid ja no tindrà pressa i que podria quedar-se amb el fitxatge d'algun jugador a bon preu i amb qualitat.

Sobretot el que sembla que haurà de reforçar amb més urgència és la zona de la davantera. S'han acumulat diverses baixes en la posició atacant i cal suplir-los amb noves incorporacions. Els fitxatges, però, no seran immediats i segur que Florentino Pérez voldrà fitxar sobre segur.