Després del seu pas frustrat pel Chelsea, el Tottenham Hotspur i el Manchester United, José Mourinho va ser capaç de conquerir la Conference League amb la Roma, i arribar a la final de l'Europa League, on va caure derrotat davant del Sevilla. Tanmateix, l'etapa en el conjunt italià no va acabar per al tècnic portuguès de la millor de les maneres, i igual com ocorregués en les seves anteriors aventures, va ser destituït de les seves funcions, en considerar que el seu projecte ja no donava per a més.

Després d'una temporada lluny de les banquetes, ara, The Special One, tornarà a fer-se càrrec d'un nou equip, el Fenerbahce. El conjunt turc disputarà la Champions League aquest any i ha pensat en l'experimentat entrenador portuguès per aconseguir fer un bon paper a Europa, així com en una lliga turca que aquest any s'ha emportat el màxim rival, el Galatasaray. Per a això, Mourinho ha demanat una sèrie de reforços que permetin elevar el nivell competitiu de la plantilla, i és que sap que el seu nom també és un reclam.

José Mourinho Roma / Foto: Europa Press
José Mourinho celebrant amb la Roma / Foto: Europa Press

Mourinho vol fer més gran el Fenerbahce

En la seva presentació com a nou entrenador del Fenerbahce, Mou, va fer gala del seu ja conegut caràcter i no va deixar indiferent ningú. "No necessito preguntar-li a ningú. Tinc la meva família, els consulto a ells, la gent que estimo i el meu representant. No demano permís a ningú. Per descomptat, vaig tenir una reunió amb Aziz Yıldırım (expresident del Fenerbahçe i candidat en les eleccions d'aquest cap de setmana), que no ocultaré, però no vaig demanar permís per venir al Fenerbahçe," va dir en roda de premsa.

"Soc l'entrenador del Fenerbahçe des de fa dos anys. Recentment, vaig firmar un contracte en presència del nostre president Ali Koç i el nostre director esportiu Mario Branco. El projecte que em van presentar va ser molt important. He treballat en equips grans de tot el món, però les instal·lacions que he vist aquí són excel·lents. Un gran percentatge dels nostres jugadors serà a l'Eurocopa. Necessitem començar a treballar en dues setmanes. Soc l'entrenador del Fenerbahçe i ho donaré tot per l'afició perquè són l'ànima d'aquest club. Com acabo de dir, vaig firmar aquí pel projecte presentat per Ali Koç i Mario Branco", va prosseguir el portuguès.

Cremi Güler aplaudeix durant un partit del Reial Madrid en el Santiago Bernabéu / Foto: Europa Press
Cremi Güler aplaudeix durant un partit del Reial Madrid en el Santiago Bernabéu / Foto: Europa Press

Mourinho truca a Florentino Pérez

En aquest sentit, tant José Mourinho com la direcció esportiva turca, ja estan treballant per satisfer les necessitats de la plantilla. A Istanbul ja esperen l'aterratge de César Azpilicueta, a qui va tenir en el Chelsea, però el portuguès no es conformarà i vol aprofitar la seva bona relació amb Florentino Pérez per pescar en el Santiago Bernabéu. Perquè a Turquia es fan ressò de l'interès de l'entrenador lusità en Arda Güler, que podria veure llastat els seus minuts amb l'arribada de Mbappé i Endrick.

Segons informa Madrid-Barcelona.com, Mourinho li va comunicar a Florentino per telèfon la seva intenció d'aconseguir la cessió de Güler. "Si Arda Güler torna cedit al Fenerbahçe i el Madrid paga el 75 % del seu sou, en aquest cas voldria tenir a Güler en aquest equip. Però els jugadors com Arda generalment prefereixen seguir en un club grandíssim com el Reial Madrid. Si Arda Güler vol venir, per què no? Si estima al Fenerbahçe, si ve gratis i si el Reial Madrid li paga el 75% del seu salari, no podem dir que 'no'", va dir Mourinho en roda de premsa.