El Barça fa bullir l'olla pel Clàssic contra el Reial Madrid i aquest divendres ha anunciat que l'artista colombiana Karol G serà la protagonista de la samarreta dels blaugranes el pròxim diumenge 21 d'abril al Santiago Bernabéu. El representatiu cor espinat de l'artista colombiana substituirà el logotip de Spotify al frontal de la samarra blaugrana al duel contra el Reial Madrid. L'emblema de Karol G també serà protagonista a la samarreta del primer equip femení per al partit de la Lliga F que aquest dissabte disputarà contra el Vila-real a l'Estadi Johan Cruyff. El Barça ha presentat la samarreta de Karol G amb una publicació a les xarxes on apareix la cantant i apunten "Karol G s'ha posat la triple M: més blaugrana, més barcelonista, més culer", fent referència a un dels grans èxits de la colombiana amb Shakira, el tema TQG, on cantaven "Tú te fuiste y yo me puse triple M. Más buena, más dura, más level".

🔴 Barça - PSG, DIRECTE | Segueix el minut a minut del partit de la Champions League
 

A més, el FC Barcelona també ha compartit una sèrie d'imatges on apareixen Karol G i alguns dels jugadors dels equips femenins i masculins lluint la samarreta d'edició especial. 

Karol G i la 'triple M'

Com ja acostuma a ser habitual en aquestes edicions especials, el més destacat són els elevats preus que tenen les diferents categories de la samarreta. La que té un cost més elevat és la samarreta de la primera equipació del Barça signada pels onze inicials del Clàssic —tant del masculí com del femení— i és de 2.999,99 euros. D'aquesta només n'hi ha 22 disponibles. D'altra banda, hi haurà l'FC Barcelona x Karol G, de la qual hi ha 1899 unitats i té un cost de 399,99 euros. Així mateix, la pàgina web de l'artista també ha posat a la venda una edició limitada de samarretes, dessuadores, bufandes, gorres i ampolles d'aigua que combinen l'imaginari visual de Karol G i del Barça. 

No és la primera vegada que l'elàstica blaugrana promociona la creació musical de la mà de Spotify, el principal soci comercial de l'entitat blaugrana. Als clàssics de la temporada passada (2022-23), el primer equip blaugrana ja va lluir el logotip del cantant i compositor canadenc Drake, mentre que al mateix partit de la segona volta va lluir l'emblema de 'Motomami', el darrer àlbum de l'artista catalana Rosalía. Al Barça-Madrid de la primera volta, celebrat el passat 28 d'octubre, el logotip de la llengua i els llavis dels Rolling Stones va ocupar el frontal de la samarreta blaugrana.
 

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!