S'acosta el Clàssic i el Barça ha publicat com serà la nova samarreta pel partit d'aquest diumenge, davant el Reial Madrid. Però, com és que els blaugrana jugaran amb una equipació diferent? Serà la mateixa d'aquest curs 2022/23, però la gran protagonista serà la cantant Rosalía, una de les artistes més importants del moment, i el seu últim disc, Motomami, que va fer la volta al món, i també serà visible en el món del futbol.

Dins l'acord de patrocini amb Spotify, que va firmar Joan Laporta i la directiva del Barça, s'incloïa la possibilitat de canviar el logotip de la plataforma sueca pel dels artistes musicals més influents del moment. Rosalía es va convertir en l'artista femenina més escoltada a la ciutat de Barcelona, l'any 2022, i les seves reproduccions van augmentar un 110%, en part, gràcies a l'àlbum Motomami. Per aquest motiu, els blaugrana lluiran el logotip de l'últim disc de l'artista catalana, en comptes del de Spotify, en el duel davant el Reial Madrid. Així quedarà l'equipació:

Samarreta Barça Clàssic Rosalia Motomami / Foto: FC Barcelona
Samarreta del Barça especial pel Clàssic, amb el logotip de 'Motomami' de Rosalía / Foto: FC Barcelona

'Motomami', també al Barça femení

Mentre el primer equip masculí del Barça canviarà el logotip de la samarreta per enfrontar-se al Reial Madrid, en un dels millors partits de futbol del planeta, d'aquí a uns dies, el Barça femení també farà el mateix. En el Clàssic de la Lliga Iberdrola, que es disputarà a l'Estadi Johan Cruyff el pròxim dissabte 25 de març, les blaugrana també lluiran una samarreta amb el logotip de Motomami, en comptes de Spotify, al davant de la samarreta. Així seran les equipacions de l'equip femení del Barça pel Clàssic de la setmana vinent. Però, per què Motomami? Perquè fa un any del llançament del disc de Rosalía.

Samarreta Barça Clàssic Rosalia Motomami / Foto: FC Barcelona
El Barça femení també utilitzarà una samarreta amb el logotip de 'Motomami' / Foto: FC Barcelona

 

Segon canvi a la samarreta del Barça: Drake, el primer

De fet, no és la primera vegada, des que Spotify és el patrocinador principal del Barça, que s'utilitza una samarreta especial. Sense anar més lluny, en aquesta mateixa temporada, els blaugrana ja ho havien fet. Qui va ser el primer artista privilegiat de lluir el seu logotip a la indumentària dels culers? 

Doncs el cantant i compositor canadenc, Drake. En aquella ocasió, el partit escollit per fer aquest canvi que faria la volta al món també va ser un Clàssic, concretament el 16 d'octubre de 2022, representant el seu disc amb el dibuix d'un mussol curiós. El Barça perdria aquell enfrontament per 3 a 1. Aquesta vegada, però, la protagonista serà una catalana, Rosalía.

Drake posa camiseta Barça Clásico / Foto: @fcbarcelona
Drake amb la samarreta del Barça especial / Foto: FC Barcelona

A partir d'aquest cap de setmana veurem l'impacte que té, Motomami de Rosalía, a les samarretes del Barça, tant en l'equip masculí com en el femení, pels Clàssics que hauran de disputar aquest març.