Pel frontal de la samarreta del Barça han passat ja sis artistes, però la col·laboració amb Travis Scott ha superat sens dubte totes les anteriors, almenys a nivell de vendes. El logotip de Cactus Jack, la marca creada pel raper que dona nom al seu segell discogràfic, a les seves col·leccions de moda i el seu alter ego creatiu, serà la que substitueixi l'emblema d'Spotify de cara al Clàssic d'aquest diumenge.

El darrer 2 de maig el club va revelar l'aparença de la seva primera equipació en col·laboració amb el cantant nord-americà, i tal com s'esperava, el seu registre de vendes va ser un èxit massiu. Aquest divendres, una setmana més tard, ha estat el torn de la segona equipació, que tal com s'ha posat a la venda a través de les plataformes d'e-commerce del club, ha durat 5 minuts.

Les samarretes Barça-Travis Scott volen

Mentre que en el cas de la primera equipació es van llançar 22 unitats firmades pels futbolistes del primer equip masculí i femení — a 2.999,99 € — i 1.899 unitats — a 399,99€ — i la seva venda va durar poc menys d'una hora, amb la segona equipació del Barça la història s'ha acabat en 5 minuts.

A 199,99 € la unitat, la histèria col·lectiva per la col·laboració entre el Barça i Travis Scott s'ha traslladat també a la segona samarreta. Cap talla disponible ni a través de la pàgina web del Barça in a través del web oficial de l'artista. No obstant això, aquest dissabte estarà disponible la seva venda a les tendes oficials del club.

Travis Scott i un reguitzell de bombes de marxandatge

A banda de la primera i la segona equipació, que han tingut una acollida brutal pel públic, Travis Scott té un reguitzell de bombes de marxandatge juntament amb el Barça. L'artista nord-americà rubrica també una col·lecció de samarretes retro, una de tres línies de dessuadores, a banda d'una samarreta de màniga curta, un pantaló curt, una bufanda, una gorra i una pilota de futbol ambientades en un marró característic de Travis Scott. Tots els articles ja estan a la venda a través del web oficial del cantant.

D'aquesta manera, el Barça tancarà una col·laboració històrica en el seu patrocini amb Spotify que, a falta de registres definitius, serà fins a la data l'èxit més rotund de la història de l'acord de publicitat firmat amb l'empresa sueca.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!