Es preveia que la nova col·laboració entre el Barça Travis Scott per a la samarreta del Clàssic del pròxim 11 de maig seria un èxit massiu i així ha sigut. Poc menys d'una hora han durat les existències a la pàgina web del club blaugrana, tant de la versió de 2.999,99 € com de la de 399,99 €. De la mateixa manera que va desfermar-se una febre amb les col·laboracions entre el Barça i The Rolling Stones o el Barça i Coldplay, la versió amb Travis Scott ha estat la del sold out rècord.

El club revelava la nova samarreta a les 9:10 hores d'aquest divendres i a les 10:00 hores ja no es podia comprar cap talla de qualsevol de les versions. Una de les edicions limitades constava de 1.899 unitats en qualitat Match. La segona, més exclusiva, també en qualitat Match, tenia només 22 unitats i duia la signatura dels jugadors i de les jugadores titulars del Clàssic masculí i femení. Totes les versions, tant per a home com per a dona, exhaurides.

Lamine Yamal Travis Scott Barça Clásico / Foto: FC Barcelona
Lamine Yamal, presentant la col·laboració entre Travis Scott i el Barça per al pròxim Clàssic / Foto: FC Barcelona

La web del Barça ha ingressat 1.585.161,8 € en menys d'una hora amb tan sols un dels seus productes

Basant-nos en l'estoc i el seu preu, l'arribada de Travis Scott a la botiga web del Barça ha generat 1.519.162,02 € pel que fa a les vendes de les 1.899 unitats a 399,99 €. Si a aquesta xifra se li sumen els  65.999,78 € resultants de la venda de les 22 samarretes a 2.999,99 €, el total d'ingressos generats per la pàgina web del Barça en menys d'una hora és d'1.585.161,8 €.

D'aquesta manera, Travis Scott torna a demostrar que és una autèntica mina d'or quan s'alinea amb el món de l'esport. L'artista estatunidenc ja ha col·laborat amb Nike o Jordan Brand i ha deixat a la seva esquena tot un llegat en el món de la moda, tot i que el seu principal centre d'atenció sigui la música. De fet, una figura que tampoc té en la moda la seva principal ocupació, però que també és una icona en aquest sentit, Jules Koundé, s'ha mostrat molt “orgullós de formar part d'un club que impulsa això”.

Koundé: “Com a persona que escolta la música de Travis des de fa molt de temps i com a algú que es preocupa per l'estil, aquesta col·laboració amb Spotify la trobo poderosa

El futbolista francès és seguidor del cantant nord-americà i s'ha mostrat com a un dels futbolistes de la plantilla del Barça més il·lusionats amb la col·laboració: “Com a persona que escolta la música de Travis des de fa molt de temps i com a algú que es preocupa per l'estil, aquesta col·laboració amb Spotify la trobo poderosa. Veure el logotip de Cactus Jack a la nostra samarreta i formar part d'un projecte que combina futbol, moda i música és quelcom que m'inspira molt”, ha declarat el lateral.

 

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!