El Barça tornarà a substituir el logotip de Spotify a la seva samarreta per al pròxim Clàssic i ja es coneix com lluirà. L'entitat culer ha revelat aquest divendres l'aparença de l'equipació que farà servir contra el Reial Madrid el pròxim 11 de maig amb Travis Scott com a protagonista. Concretament, la inscripció que duran els blaugrana a la part frontal de la samarreta serà Cactus Jack, una marca creada per l’artista que dona nom al seu segell discogràfic, a les seves col·leccions de moda i el seu alter ego creatiu.
Així doncs, el cantant nord-americà es converteix en el sisè artista que estampa la seva rúbrica a l'elàstica blaugrana després que ho fessin Drake, Rosalía, The Rolling Stones, Karol G i Coldplay. Sens dubte, un altre conveni que apunta a èxit massiu per la gran fama del raper de 33 anys i pel gran moment en l'àmbit esportiu del Barça i d'algunes de les seves estrelles emergents.

Travis Scott continua arrasant amb les seves col·laboracions amb Nike
Travis Scott és un dels artistes més escoltats a Spotify, famós per la seva capacitat de mesclar estils que van del rap al hip-hop alternatiu, entre d’altres. El músic compta amb més de 67 milions d'oients mensuals a la plataforma i més de 44.000 milions de reproduccions, incloent-hi cinc cançons al Billions Club, és a dir, el grup de temes que acumulen més de mil milions de reproduccions.
Com ja va succeir amb altres col·laboracions, és fàcil preveure que l'aparició de Travis Scott a la samarreta del Barça serà un boom en l'àmbit mediàtic i de vendes, ja que, a banda de la fidelitat dels barcelonistes, Travis Scott també és caracteritzat per moure una massa social totalment entregada. De fet, els seus concerts són mundialment coneguts per una atmosfera única on els Ragers, que és com s'anomena la seva base de fans, s'erigeixen en el públic més icònic de l'escena del hip-hop.

Ara de bracet amb el Barça, Travis Scott tornarà a convertir-se en una mina d'or per a Nike —i per al mateix Barça— després del llançament línies de producte com les famoses esportives que duen el seu nom. Fàcilment reconeixibles pel swoosh al revés, les “Travis” han estat des del seu llançament fins a encara avui una sensació de la moda entre joves i no tan joves que diferencia i categoritza els seus usuaris.