L'Espanyol ha presentat la campanya d'abonaments per a la temporada 2018/19, amb el lema 'Som periquitos i ho som perquè volem'. Entre les novetats també es contempla una pujada en els preus d'uns 50 euros de mitjana.

El director general corporatiu, Roger Guasch, ha comentat que el club s'ha vist forçat a prendre aquesta mesura i que l'increment era necessari i obligat: "Ingressarem un milió amb aquesta decisió que vol reposicionar el club i corregir un problema històric que s'havia de fer". Guasch ha recordat que els últims anys el preu dels carnets s'havia mantingut: "No s'havia ajustat amb l'IPC ni amb l'IVA i en algun moment s'havia de fer i ha estat ara". A més, ha apuntat que congelar els preus no ha implicat que l'entitat creixés en nombre d'abonats.

Actualment, l'Espanyol té 28.000 socis, i Roger Guasch ha apostat per un discurs realista. "Podem viure enganyats, però hi ha una baixada i hem de començar a treballar, perquè el nostre objectiu és recuperar algun dia els 32.000 socis", ha explicat. L'entitat blanc-i-blava, amb vista posada a la campanya 2018/19, manté beneficis i promocions per a alguns socis, com les famílies o els pensionistes, a més d'altres col·lectius, com els aficionats de la grada d'animació de l'estadi, amb condicions específiques.

Roger Guasch RCD Espanyol

RCD Espanyol

Indignació a la xarxa

Però aquest increment de preus no s'ha quedat aquí i les queixes han començat a sorgir. Les xarxes s'han omplert de reaccions.

Comença la temporada amb una nova campanya d'abonaments que va directa al cor i al sentiment més perico, però a molts seguidors no els ha agradat el fons. A l'hora de gratar-se la butxaca surten perjudicats i la mitjana de 50 euros provoca el descontentament.