El Barça és una multinacional que va més enllà del món del futbol. Del concepte de club s'ha passat a un concepte d'empresa, i a dia d'avui, amb un mercat canviant a diari, també es va reformulant per trobar espais en nous sectors. És per aquest motiu que el Barça té l'objectiu d'endinsar-se a fons en el món audiovisual.
A punt per a Barça TV Plus
La primera gran novetat, i la més destacada, és el llançament de Barça TV Plus, un projecte que s'emmarca dins la nova estratègia digital. Serà una plataforma pròpia, una OTT, a l'estil de Netflix, Prime, HBO, Disney+... però només de continguts del Barça.
A través del molt material produït per Barça Studios el club pretén fer un pas més i convertir-se en un producte complet a nivell audiovisual. La nova plataforma es crea, segon el club, "per arribar a tots els fans sense intermediaris". En aquests moments encara estan en fase de proves però la previsió diu que es llançarà en el tram final d'aquesta temporada.
Una sèrie de dibuixos animats
En el marc de la projecció de la marca Barça i de l'obtenció de nous ingressos, també s'ha anunciat una nova sèrie de Barça Studios, Talent Explorers, un projecte de dibuixos animats que s'està fent en col·laboració amb Sony Music Latin Iberia.
Barça Studios impulsa la sèrie d’animació ‘Talent Explorers’ 🤩
— FC Barcelona (des de 🏠) (@FCBarcelona_cat) May 15, 2020
[+]: https://t.co/ttY166AleG pic.twitter.com/F9YP2MQCuV
També després de l'anunci d'una nova sèrie sobre la Masia dirigida per Albert Espinosa, que suma encara més en el nou camp de treball del Barça. Més que un club i ara un gran productor audiovisual.