El Barça és a la recta final en les negociacions amb WhiteBIT, una plataforma de criptomonedes, perquè l'empresa es converteixi en el nou patrocinador de la màniga de la samarreta després de la marxa de Beko fa un any. L'acord s'acostaria als 20 milions d'euros per temporada, d'aquesta manera el FC Barcelona, continuaria trobant noves fórmules per poder inscriure els nous fitxatges.

WhiteBIT substitueix Beko

El FC Barcelona segueix en la recerca de nous ingressos que li permetin pal·liar els problemes econòmics que li impedeixen inscriure els nous fitxatges d'aquesta temporada. Referent a això, tant el Barça com la plataforma de criptomonedes, WhiteBIT estan tractant de tancar els últims detalls amb tal d'arribar a una entesa que resultaria beneficiosa per a ambdues institucions.

Joan Laporta cridant enfadat eufòric / Foto: EFE
Joan Laporta cridant en un acte de presentació/ Foto: EFE

Així doncs, segons informa Mundo Deportivo, WhiteBIT serà el nou patrocinador de la màniga de les samarretes del primer equip i es convertirà en el substitut de Beko, l'antic patrocinador que lluïa en aquesta zona de l'elàstica blaugrana i que va marxar ja fa un any. El nou espònsor podria arribar a deixar a les arques del Barça 20 milions d'euros.

A més, el futur espònsor del Barça també vol sortir a la samarreta de la resta de seccions del club culer. La idea de la marca ucraïnesa, és la de sortir a la part posterior de la samarreta de la resta de seccions i, a més, a la màniga de la samarra del primer equip femení. Amb aquest acord, Joan Laporta aconseguiria continuar generant ingressos.

Franck Kessie Barca presentacion / Foto: EFE
Franck Kessie en la seva presentació amb el Barça / Foto: EFE

El Barça continua buscant ingressos

L'empresa ucraïnesa ja era la favorita per aconseguir un lloc a la samarreta blaugrana. L'esmentat mitjà va informar el passat 11 de juny que WhiteBIT hauria realitzat una oferta, pràcticament impossible de rebutjar, i si res no es torça, es convertirà en la substituta de Beko, la pròxima setmana es podria oficialitzar l'acord.

Després de la gran oferta feta per WhiteBIT, i després d'estudiar-la, el departament de Marca del FC Barcelona va donar l'OK per continuar avançant en les negociacions. D'aquesta manera, el Barça tornarà a reactivar un dels actius que més ingressos pot generar i que tan bé li venen a la malmesa economia blaugrana.

Eduard Romeu Barca EFE
Eduard Romeu durant una roda de premsa del Barça / Foto: EFE

Amb l'activació de les palanques, l'acord amb Spotify, entre d'altres, Joan Laporta continua generant els ingressos necessaris perquè les cares noves del Barça puguin ser inscrites a la Lliga, ja que ara mateix el conjunt blaugrana segueix sense poder inscriure els nous fitxatges ni els dos renovats. La setmana que ve podríem veure WhiteBIT a les samarretes, mentre el Barça continuarà provant d'encaixar les peces.