Res no ha canviat en el Barça d'una temporada a l'altra. El conjunt dirigit per Hansi Flick va tornar a firmar davant del Llevant una remuntada espectacular, després d'anar perdent per 2-0 al descans, una fita que és única en la història del club aquest segle.
Una de remuntada insòlita en aquest segle
Tal com va publicar després del partit el compte especialitzat en estadística OptaStats, és la primera vegada al segle XXI que el FC Barcelona aconsegueix donar-li la volta a un partit de LaLiga després d'anar perdent-ne 2-0 a la mitja part. D'aquesta manera, la remuntada del conjunt culer en el Ciutat de València amb els gols de Pedri, Ferran i en pròpia porta quedarà per a la posteritat.
L'última vegada que el FC Barcelona va ser capaç de donar-li la volta a un partit en el qual perdia 2-0 al descans en lliga va ser l'any 1962, davant del Reial Betis en el Villamarín. En aquest enfrontament, corresponent a la jornada 23, el Barça va remuntar al partit en tot just 20 minuts, firmant-ne una de les grans remuntades de la història del club. 63 anys després, el conjunt blaugrana n'ha tornat a firmar una remuntada històrica, aquesta vegada davant del Llevant.
La realitat és que Hansi Flick ha convertit l'extraordinari en quotidià des que va arribar la temporada passada a la banqueta del Barça i les dades així ho demostren. Amb el tècnic alemany al capdavant de l'equip blaugrana el conjunt culer ha estat capaç de remuntar fins a cinc partits en els quals perdia per més de dos gols de diferència, inclòs el Clàssic de lliga de la temporada passada a Montjuïc.
Les cinc grans remuntades del Barça de Flick
-
Llevant - Barça: 2-3
-
Barça - Madrid: 4-3
-
Barça - Celta: 4-3
-
Atlètic de Madrid - Barça: 2-4
-
Benfica - Barça: 4-5
A part de ser l'impulsor d'aquestes grans remuntades, el míster germànic ha aconseguit pujar el sostre competitiu de l'equip i de diversos jugadors, com és el cas de Pedri, que ahir va tornar a delectar l'afició culer amb un gol espectacular des de fora de l'àrea per firmar l'inici de la remuntada.

Aquest gol no va ser únicament un esclat de qualitat individual, sinó la confirmació que el centrecampista canari és un altre jugador completament diferent sota les ordres de Flick i el seu potencial continua creixent.
Líder momentani de LaLiga
Amb el triomf davant del conjunt 'granota' el FC Barcelona ha aconseguit el ple de punts en les dues primeres jornades i pot presumir de ser el líder momentani de LaLiga EA Sports. A més, amb la segona punxada consecutiva de l'Atlètic de Madrid davant de l'Elx en el Metropolitano (1-1) l'equip blaugrana ja li treu fins a 5 punts de diferència a un dels candidats al títol.
El pròxim repte del combinat barcelonista serà diumenge 31 d'agost a les 21:30 davant del Rayo Vallecano a Vallecas. Un altre partit molt complicat a domicili del Barça, encara que el que l'equip culer ja va remuntar el curs passat un enfrontament que semblava impossible en aquest mateix estadi (1-2).