A Aston Martin s'han encarregat de rebaixar l'eufòria que existia sempre que han estat qüestionats per la present campanya, i han deixat molt clar que l'objectiu d'aquest any no és guanyar. Lawrence Stroll ha reconegut que aquesta serà una temporada de transició, on esperen fer un bon paper, però assumint la crua realitat, i és que continuen sent molt lluny de les principals escuderies del pàdoc, com Red Bull, Ferrari, Mercedes, o, en especial, McLaren.

Encara que el fitxatge d'Adrian Newey va ser molt celebrat dins de la marca britànica, i també per Fernando Alonso, la realitat és que el prestigiós enginyer està 100% concentrat en l'evolució del cotxe de cara a 2026, quan s'implementarà el canvi de normativa que promet revolucionar la Fórmula 1, i que portarà una sèrie de modificacions molt importants. Així que aquest curs no s'espera que portin moltes millores ni peces per provar.
Com és evident, arribaran alguna sèrie d'actualitzacions per a l'AMR 25, que haurien d'ajudar a ser més ràpids, i a millorar el rendiment tan decebedor que ha tingut el cotxe en les primeres proves del calendari. Però no hi haurà cap revolució significativa, així que seria un absolut miracle que el pilot espanyol i el seu company, Lance Stroll, poguessin arribar a pujar al podi en alguna cursa d'aquesta temporada.
I molt menys, que arribi l'anhelada victòria número 33 que l'asturià fa tant temps que espera. I per si algú tenia alguna esperança o algun dubte, Andy Cowell, team mànager d'Aston Martin, s'ha encarregat de dissipar-les totes amb les seves recents declaracions, afirmant que ja està completament centraments al cotxe de 2026, i estan dedicant el 100% del seu temps en això, utilitzant el nou túnel de vent i la nova fàbrica que han construït.

"Newey i la resta de l'equip estan totalment concentrats al cotxe que tindrem en 2026. Es va incorporar en març, així que hi ha hagut un període en què s'ha posat al dia amb la normativa i amb el treball conceptual que hem estat fent en els dos mesos anteriors, i hi ha uns terminis molt durs per complir per donar a conèixer els detalls del monobuc i de la transmissió" va declarar.
"Els seus pensaments se centren en gran manera a les eines que estem utilitzant, més que en qualsevol aspecte de rendiment directe del cotxe de 2025. Però és valuós que Adrian comprengui les eines que tenim, la fidelitat d'aquestes eines i la precisió amb què prediuen el que passarà en la pista" va afegir per finalitzar, donant una mala notícia a Alonso i a Stroll, que no poden esperar gaires millores aquest any, encara que sí que en rebran alguna, en especial, en el Gran Premi de l'Emília-Romanya.