Carlo Ancelotti és la classe d'entrenador a qui li agrada dialogar amb els seus jugadors. L'italià és molt proper a molts dels futbolistes de l'actual plantilla del Reial Madrid amb els quals manté una bona relació. La seva comunicació és molt fluida alhora que clara. No fuig d'estudi.

Després de l'últim partit davant del FC Barcelona disputat als Estats Units, Ancelotti va donar un toc d'atenció als seus. Malgrat que de cara al públic l'entrenador va treure ferro a la derrota, el cert és que no li va agradar gens el que va veure sobre el terreny de joc.

Una marxa més

Ancelotti va parlar amb els pesos pesants del vestidor. Amb els Vinicius, Modric, Courtois i companyia, que van disputar minuts davant dels blaugrana. Carlo va avisar que si es produeix una baixada de tensió aquesta temporada poden tenir algun ensurt.

I és que Carlo pensa que després d'una temporada històrica en què van guanyar Lliga i Champions, molts poden pecar de passotisme al vestidor. I això no li agradaria un pèl a l'italià.

Pau Víctor gol Barça Reial Madrid Nova York / Foto: FC Barcelona
Pau Víctor gol Barça Reial Madrid Nova York / Foto: FC Barcelona

Sobretot perquè Ancelotti ha reconegut el seu cercle més proper que el Barça de Flick li va causar una gran impressió. Amb pocs dies al càrrec, el segell de l'alemany ja es nota i malgrat que la plantilla serà semblant a la temporada passada, en el Reial Madrid tenen la sensació que aquest any sí que tindran un rival dur en la lluita pels títols.

Florentino Pérez, en alerta

La mateixa idea passa pel cap del president. Els dos primers partits de pretemporada s'han perdut i no és moment que saltin les alarmes, però el màxim mandatari no està content amb algunes coses que està veient a la plantilla.

I el que li transmet Ancelotti no és precisament tranquil·litat. L'amenaça d'un Barça reforçat i amb un entrenador que té les idees clares preocupa als despatxos del Bernabéu.

Cert és que són els primers dies i que falten la majoria de jugadors clau. Però més d'un ja pensa que al vestidor fa falta que es posin les piles per no caure en una relaxació desmesurada. Saben que els rivals, ja sigui Barça o qualsevol altre, seran amb el ganivet entre les dents. Ancelotti ja ha avisat els seus i no vol jocs.