Els aficionats del Reial Madrid porta anys sense veure un davanter sorgit al seu planter triomfant al primer equip. Llunyíssim queden ja els casos d'Emilio Butragueño o Raúl González, jugadors que es van convertir no només en estrelles del futbol mundial, sinó també en autèntics referents per a l'afició. Ara, tanmateix, el Madrid és una de triturada de davanters del planter, que en portar al Castilla ja saben que han d'anar preparant les maletes.
Després de la sortida d'Álvaro Morata, el jugador que més a prop es va quedar d'arribar al cim al Reial Madrid, va arribar el cas de Mariano Díaz, seguit del de Borja Mayoral, que aquest estiu, fart d'esperar, ha acceptat desvincular-se del club per fitxar pel Getafe. El següent de la llista era Juanmi Latasa, que ara veu com Carlo Ancelotti li ha comunicat que s'haurà de buscar una sortida, ja que no compta amb ell.
Ancelotti no compta amb Latasa
Nascut a Madrid fa 21 anys, Juanmi Latasa va entrar a les categories inferiors del Reial Madrid el 2016, procedent de la Unió Adarve. Després d'un primer any decebedor al Cadet A, Latasa va explotar al Juvenil C, amb el qual va marcar 31 gols. I la situació es va repetir després, ja que després de no destacar al Juvenil B, va tornar al centre d'atenció la temporada passada, quan Raúl González el va convertir en un assidu de la Castella.
Aquest estiu, amb Jovic, Mariano Díaz i Borja Mayoral anés dels plans d'Ancelotti i amb Benzema sense recanvi, semblava que Latasa seria el 9 suplent, però l'entrenador italià ho ha tornat a fer, ha tornat a renunciar a un del planter. Latasa s'ha de buscar equip. A més, el Reial Madrid està a un pas de fitxar Iker Bravo, la qual cosa deixa Latasa sense lloc a la Castella.

Latasa, a un pas del Getafe
L'altre problema és que el Reial Madrid demana 10 milions d'euros per Latasa, una quantitat que cap club no està disposat a pagar. Les dues opcions que queden, doncs, és una cessió o el traspàs del 50% dels seus drets. I aquest últim camí és que convenç al Getafe, ja que Quique Sánchez Flores, que vol jugar amb un 4-4-2, veu en la dupla Mayoral-Latasa una davantera de primer nivell.
La relació entre ambdós clubs és excel·lent, per la qual cosa es dona per fet que Latasa acabarà al Coliseum Alfonso Pérez. Falta concretar la xifra que pagarà el Getafe pel 50% dels seus drets. El pla del Reial Madrid és que el davanter triomfi per treure un rendiment econòmic en un següent traspàs. Mentrestant, Karim Benzema segueix sense suplent i, el que és més preocupant, el club blanc continua sense voler fitxar un altre 9.