Housfy, la start-up catalana que permet vendre una casa de particular a particular i sense comissions d'agència, ha tancat una ronda de finançament de 2 milions d'euros amb el fons d'inversió Seaya Ventures. L'objectiu de la ronda és consolidar el negoci a Espanya com la plataforma tecnològica líder del país.

3,7 milions en rondes

Aquesta és la tercera ronda tancada per Housfy, que acumula un total de 3,7 milions d'euros recaptats en finançament des de la seva fundació l'abril de 2017. Entre els seus socis destaquen els fundadors de l'empresa, Albert Bosch, Miquel A. Mora i Carlos Blanco, els fundadors del fons Galdana Ventures i els fundadors d'empreses d'èxit com Social Point o Trovit.

Seaya Ventures, un dels fons d'inversió que més fort i de manera més activa estan invertint en el país en els últims anys i que ha invertit en empreses com Cabify, Glovo o Spotahome, ha expressat a través del seu soci Antonio Giménez de Córdoba: "des de fa anys portem estudiant el mercat de proptech a Espanya i Housfy ha demostrat una tracció increïble que al costat del gran equip que ha creat es posiciona molt bé per convertir-se a la plataforma online de venda de pisos líder del Sud d'Europa."

Housfy, per la seva part, és la plataforma tecnològica líder en la compravenda d'immobles i recentment ha començat a operar a 80 noves ciutats espanyoles amb l'objectiu de consolidar el seu negoci en l'Estat. L'empresa assegura que "rebaixa els preus de manera significativa i millora els resultats i l'experiència d'usuari a través de la tecnologia". El seu Conseller Delegat i Fundador, Albert Bosch, veu en aquesta ronda l'"impuls que Housfy necessita per consolidar-se com una de les agències immobiliàries més grans del país i poder centrar-se en el seu salt a l'estranger".