Novembre negre per a Seat. Les bones xifres de l'empresa dels darrers mesos no es tornaran a complir aquest mes. Després d'estar diversos dies sense poder produir cotxes per l'incendi a la fàbrica del seu proveïdor de taulers de control Faurecia, la direcció de Seat ha comunicat als sindicats CCOO, UGT i CGT el plantejament de sol·licitar un Expedient de Regulació Temporal d'Ocupació (ERTO), que afectaria uns 7.000 treballadors i s'aplicaria a diversos torns de producció. 

Segons ha informat la mateixa empresa, fins a dia d'avui -que ja s'han començat a reprendre algunes línies de producció-, l'automobilística ha deixat de fabricar 12.000 cotxes i no descartar arribar-ne a perdre unes 14.000 més, tot i que aquesta tarda es torna a reprendre la producció de l'Ibiza i l'Arona, que suposa al voltant del 50% de la seva producció. Per altra banda, Seat també va aturar la seva producció el 18 d'octubre, dia de la vaga general en contra la sentència del procés, per la confluència de les Marxes per la Llibertat que passaven per Martorell i "impedirien als treballadors arribar al seu lloc de feina". 

L'ERO temporal és una de les propostes que hi ha sobre la taula per tal de decidir "quina consideració han de tenir" els dies que no s'han treballat, però la decisió final es prendrà al llarg de la setmana, possiblement divendres. D'altra banda, també s'ha plantejat treballar els dies 18, 19 i 20 de desembre, que en principi no eren de producció, per tal de recuperar els vehicles que s'han deixat de fabricar fins ara.