Mercadona ha llançat aquest dimarts el nou servei de compra en línia en dos districtes de Barcelona, Sarrià-Sant Gervasi i Les Corts, i preveu incrementar la cobertura a la resta de la ciutat de manera progressiva.

Aquest nou servei de compra en línia ha començat a estar disponible als codis postals 08017, 08021, 08022 i 08034, segons ha informat en un comunicat la cadena de supermercats. Els clients de Mercadona que no visquin en els codis postals coberts per aquest nou centre de distribució podran continuar comprant a través de la pàgina web clàssica de la cadena.

El nou servei de compra en línia opera des d'un magatzem exclusiu per a la venda digital que està situat al polígon de la Zona Franca de Barcelona en què s'han invertit set milions d'euros. El magatzem de la Zona Franca disposa inicialment de 92 treballadors i s'estima que la plantilla augmenti fins als 350 a mesura que es vagi expandint el servei a la ciutat de Barcelona.

Magatzem Mercadona Zona Franca 1 Foto Mercadona

Èxit a València

La directora general del projecte, Juana Roig, ha destacat que expandeixen el servei a la ciutat de Barcelona després de l'èxit que ha tingut a València, on està disponible des de fa un any. "Avui arribem a Barcelona amb la seguretat que aquest servei disposa d'un potencial enorme. Preveiem que el llançament en aquesta gran ciutat serà una fita significativa en l'aposta ferma de la companyia per abordar el repte de la venda en línia en alimentació", ha exposat Roig.

Mercadona preveu llançar la nova compra digital a Madrid a principis del 2020 i continuarà l'expansió a d'altres ciutats els pròxims anys.

En el nou servei de compra en línia s'ha ampliat l'horari de lliurament respecte al web clàssic, de les 7.00 fins a les 22.00 hores i de dilluns a dissabte, però s'ha mantingut la mateixa tarifa.