Carrefour ha anunciat el llançament de la primera gamma de pans 100% espelta del sector, amb la seva marca Carrefour Cercle de Qualitat . Així són les seves novetats més sanes.

Barres de pa d'espelta a Carrefour

Segons l'empresa francesa de supermercats, els seus nous productes de pa s'elaboren amb farina blanca que procedeix de cultius sostenibles del Delta de l'Ebre. A la seva producció s'utilitzen "les úniques llavors certificades a Espanya que asseguren les característiques nutricionals i de qualitat del producte".

Panaderia / Carrefour

Fleca / Carrefour

Els pans 100 % espelta CDC, Carrefour Cercle de Qualitat, estan a disposició del client a la secció de fleca de tots els hipermercats Carrefour i es presenten en diversos formats: barra, fogassa, pa de motlle i picos.

Farina del Delta de l'Ebre

La producció de les llavors amb què s'obtenen aquests pans segueix criteris agroambientals de bones pràctiques agrícoles. A més, es fan servir les varietats Viso i AnnaMaría, les úniques registrades i reconegudes per l'Oficina Espanyola de Varietats Vegetals del Ministeri d'Agricultura.

A més, les finques en les quals es conreen segueixen els criteris més exigents de les bones pràctiques agrícoles per maximitzar la seguretat alimentària i garantir una producció sostenible.

Sostenibilitat i empreses locals

Amb aquest llançament la cadena reafirma el seu compromís amb les economies regionals, ja que per al seu desenvolupament ha treballat amb tres productors de la península: Fleca Milagros Díaz, empresa fornera familiar de Toledo que elabora la fogassa i la barra 100% espelta; els gaditans Franjuba pa, que elaboren per a Carrefour els picos d'espelta CDC, i Tradicional panadera, productor de la localitat madrilenya de Getafe amb el qual la cadena ha desenvolupat el pa de motlle 100% espelta.

Pa vidre|cristall PinterestEls nous pans de Carrefour són sostenibles i locals / Pinterest

El llançament d'aquesta gamma completa l'assortiment total de pans de la cadena que compta amb més de 100 referències.

Carrefour estima que en un any pot comercialitzar més de 100.000 unitats de pans elaborats per productors regionals, i només durant l'any passat va comercialitzar, a nivell nacional, 21 milions de quilos de pa, un 5% més que l'any anterior.