La marca de ron Bacardí ha llençat un producte molt innovador i perfecte per qualsevol ocasió: el mojito en llauna.

Bacardí ven un mojito ideal per l'estiu

El mojito és una de les begudes més populars de l'estiu i qualsevol ocasió és bona per prendre'n un, sobretot els dies més calorosos. Per aquest mateix motiu, Bacardí s'ha posat les piles i ha posat en venda un producte perfecte per l'ocasió.

Mojito en llauna de Bacardí

Es tracta d'un mojito en llauna de la marca Bacardí i que s'ha convertit en un dels productes preferits dels seus clients, ja que ha estat capaç de captivar els paladars més exigents.

Mojito Bacardí / Aldi

El mojito en llauna de la marca Bacardí triomfa / Bacardí

El millor de tot és que es pot comprar a un preu regalat: només costa 1,99 euros la llauna i és perfecte per prendre a la platja, a la piscina, a la terrassa i en qualsevol moment. Es ven en llaunes de 250 mil·lilitres i té un 5% d'alcohol.

"És una beguda refrescant, infusionada al vapor i amb els millors botànics"

"És una beguda refrescant, infusionada al vapor i amb els millors botànics. Amb gust de llima i a menta fresca, és perfecte per ser consumit a qualsevol part. Pren-te'l ben fred i envoltat d'amics", explica Bacardí a la descripció del producte.

Licor amb gust de Dalsy d'Alcampo

Aquesta no ha estat l'única beguda que ha triomfat últimament i, de fet, Alcampo també ha posat a la venda una beguda molt arriscada i que ha resultat ser tot un èxit: es tracta d'un licor amb gust del medicament de Dalsy. Només costa 7 euros i ha causat furor a les xarxes socials. Es fabrica a Alcoi (Alacant) i està fet amb una "curosa selecció de les millors taronges de València", convertint-se en un licor que ha estat capaç de seduir els paladars més exigents

Gelat de cervesa

Un altre producte que també ha arrasat i que també és una aposta arriscada és un gelat de Carrefour que combina els dos productes d'estiu preferits de tothom: la cervesa i el gelat, un altre aliment que ha donat molt de què parlar a Twitter. Aquest gelat de cervesa "neix el 2003, fruit de la il·lusió d'un projecte pensat pels seus socis italians i espanyols, que van decidir fusionar el procés de fabricació artesanal dels antics mestres gelaters italians, amb les tendències més actuals quant a sabors i necessitats específiques dels amants del gelat", expliquen a la pàgina web.