La marca de ron Bacardí ha llençat un producte molt innovador i perfecte per qualsevol ocasió: el mojito en llauna.
Bacardí ven un mojito ideal per l'estiu
El mojito és una de les begudes més populars de l'estiu i qualsevol ocasió és bona per prendre'n un, sobretot els dies més calorosos. Per aquest mateix motiu, Bacardí s'ha posat les piles i ha posat en venda un producte perfecte per l'ocasió.
Mojito en llauna de Bacardí
Es tracta d'un mojito en llauna de la marca Bacardí i que s'ha convertit en un dels productes preferits dels seus clients, ja que ha estat capaç de captivar els paladars més exigents.
El mojito en llauna de la marca Bacardí triomfa / Bacardí
El millor de tot és que es pot comprar a un preu regalat: només costa 1,99 euros la llauna i és perfecte per prendre a la platja, a la piscina, a la terrassa i en qualsevol moment. Es ven en llaunes de 250 mil·lilitres i té un 5% d'alcohol.
"És una beguda refrescant, infusionada al vapor i amb els millors botànics"
"És una beguda refrescant, infusionada al vapor i amb els millors botànics. Amb gust de llima i a menta fresca, és perfecte per ser consumit a qualsevol part. Pren-te'l ben fred i envoltat d'amics", explica Bacardí a la descripció del producte.
Licor amb gust de Dalsy d'Alcampo
Aquesta no ha estat l'única beguda que ha triomfat últimament i, de fet, Alcampo també ha posat a la venda una beguda molt arriscada i que ha resultat ser tot un èxit: es tracta d'un licor amb gust del medicament de Dalsy. Només costa 7 euros i ha causat furor a les xarxes socials. Es fabrica a Alcoi (Alacant) i està fet amb una "curosa selecció de les millors taronges de València", convertint-se en un licor que ha estat capaç de seduir els paladars més exigents
Gelat de cervesa
Un altre producte que també ha arrasat i que també és una aposta arriscada és un gelat de Carrefour que combina els dos productes d'estiu preferits de tothom: la cervesa i el gelat, un altre aliment que ha donat molt de què parlar a Twitter. Aquest gelat de cervesa "neix el 2003, fruit de la il·lusió d'un projecte pensat pels seus socis italians i espanyols, que van decidir fusionar el procés de fabricació artesanal dels antics mestres gelaters italians, amb les tendències més actuals quant a sabors i necessitats específiques dels amants del gelat", expliquen a la pàgina web.