Carrefour ha posat en venda un nou producte que ho està petant a tot arreu: un gelat amb sabor a cervesa a molt bon preu.

Gelat de cervesa de Carrefour

Les cerveses i els gelats són els dos productes estrella de l'estiu, ja que són molt refrescants i perfectes per qualsevol ocasió. Per això mateix, Carrefour ha posat a la venda un nou producte molt arriscat que combina aquesta beguda i aquest aliment: un gelat de cervesa.

Després d'aquesta invenció, el debat de la pizza amb pinya o sense o la truita de patates amb ceba o sense, passarà a un segon pla. Tot i ser una aposta molt arriscada, Carrefour ha triomfat amb el gelat amb sabor a cervesa i llimona.

Helado de cerveza / Open Food FactsGelat de cervesa de Carrefour / Open Food Facts

Giuseppe Ricci amb la col·laboració de New Food Develop

"A qui no li ve de gust un refrescant i deliciós gelat de cervesa sense alcohol amb llimona? Giuseppe Ricci amb la col·laboració de New Food Develop han creat aquest innovador gelat per a tota la família! Esperem que us agradi aquest nou gelat de cervesa sense alcohol amb llimona", explica New Food Develop.

"Neix el 2003, fruit de la il·lusió d'un projecte pensat pels seus socis italians i espanyols, que van decidir fusionar el procés de fabricació artesanal dels antics mestres gelaters italians, amb les tendències més actuals quant a sabors i necessitats específiques dels amants del gelat", diuen a la seva pàgina web.

El debat d'aquest gelat ha arribat a les xarxes socials

El debat no ha tardat a arribar a les xarxes socials i el gelat de cervesa ha corregut com la pólvora a internet, tot i que algunes persones no l'aproven, la gran majoria d'elles diuen que és deliciós i, per gustos, colors. Aquest gelat de Giuseppe Ricci i New Food Develop es pot comprar als supermercats Carrefour i és el producte ideal per refrescar-se a l'estiu.

Ulleres de bussejar de Carrefour i Amazon

Pensant en l'estiu, Carrefour també ha tret un altre producte, també disponible a Amazon perfecte per la platja: unes ulleres de bussejar que et permetran fer snorkel de manera pràctica al millor preu i sense que se t'entelin les ulleres i només costen 17,99 euros.

Licor amb sabor a Dalsy d'Alcampo

Aquest no ha estat l'únic producte que s'ha viralitzat a les xarxes i, de fet, Alcampo ha tret una beguda que ha donat molt de què parlar: un licor amb sabor a Dalsy capaç de fer retornar als clients a la infància per uns segons i que només costa 7 euros.