Carregant...

Han passat 15 anys i encara continuem trobant conseqüències del terrible terratrèmol Tōhoku que va afectar el Japó l'any 2011. Un terratrèmol de magnitud 9,1, dels més potents mai registrats, que va generar un tsunami devastador i la crisi nuclear de Fukushima. A més d'ocasionar 15.859 morts, 2.556 desapareguts i 6.152 ferits. Però ara s'ha trobat alguna cosa més, una ona que va rebotar en les capes profundes de la Terra i que va desplaçar el Japó diversos mil·límetres.

El Japó va poder desplaçar-se entre 5 i 6 mil·límetres per una ona que va rebotar a l'interior de la Terra