El motor de cerca de continguts audiovisuals per a hispanoparlants Dondever.com fa un nou salt: ho fa recorrent a les sèries de televisió i amplia l'oferta del seu portal fins als 50.000 continguts. Des d'aquest mes, et serà molt més fàcil localitzar els continguts que t'interessen en l'embolic de plataformes audiovisuals.

peliculas online

 

Localitzar qualsevol contingut ràpidament

Així, des d'aquest mes, Dondever permet localitzar en quin web és possible visualitzar cada sèrie per ajudar l'usuari a posar ordre en el caos de les plataformes de streaming. A més, ofereix recomanacions personalitzades per facilitar l'experiència dels espectadors. L'empresa, que té la seva seu a Barcelona, va néixer l'octubre de 2023 i des d'aleshores ha passat de tenir 10.000 títols al seu portal -inicialment només llargmetratges- a superar les 50.000 referències entre pel·lícules i sèries, disponibles en Netflix, HBO, Disney+, Amazon Prime Video, Apple TV, Filmin i Movistar, entre d'altres. Dondever ha revelat que durant el mes de febrer, les sèries més buscades han estat The Last of Us, Dimecres, Batussa i La caiguda de la casa Usher.

Objectius

El portal aspira a convertir-se en el web a nivell mundial més gran en espanyol destinat als continguts audiovisuals -pel·lícules, sèries i documentals- i les plataformes de streaming. Per a això, ja prepara la seva internacionalització i el llançament a Llatinoamèrica, que planeja realitzar durant el primer semestre de 2024. D'altra banda, de cara al segon semestre de l'any, Dondever preveu incloure més prestacions al seu portal, com la possibilitat de crear llistes de continguts compartides que agrupin les diferents plataformes, així com desenvolupar una aplicació mòbil i de TV. El creador del projecte es diu Sergi Villaubí i, per activar el projecte, va invertir 100.000 euros de la mà de Nacho González-Barros, un dels fundadors d'Infojobs.