Jo no sé si el que és digital és el futur o és el present, però està clar que, cada dia que passa, veiem menys la televisió i ens informem (i entretenim) a través de dispositius electrònics. Per això, la Lliga de Futbol Professional, que és al cap i a la fi una de les empreses més importants d'entertainment del país, accelera la seva digitalització mitjançant un acord amb la firma tecnològica Globant.

LaLiga Tech
Des de 2014, la LFP manté una branca de negoci, LaLiga Tech, que aglutina les plataformes OTT, les aplicacions i els serveis de consultoria i anàlisi de dades. Ara, per impulsar-la, l'empresa tecnològica Globant i la Lliga firmen un acord per crear tecnologies més immersives que estimulin la interacció dels aficionats amb els seus clubs mitjançant noves aplicacions com, per exemple, jocs interactius, eines per produir continguts i, en definitiva, reclams que facin que destinem més temps de les nostres vides a estar davant del que la LFP ens ofereix perquè la publicitat que ven la Lliga pugui ser més cara.
Nova empresa
L'acord ha de servir perquè Globant, una companyia que diu dedicar-se "a reinventar negocis mitjançant solucions tècniques innovadores" i la Lliga activin una nova empresa coparticipada, perquè ningú no el dubti, fer que el futbol sigui encara més present en la nostra quotidianitat del que ja està. Encara no sabem com, però està clar que, el que sigui que construeixin ens atraurà com mosques a la mel. Veient en què s'ha convertit el futbol, costa no recordar altres temps no tan llunyans en què el futbol era una cosa a què jugaven senyors com ara Butragueño, Calderé i Futre, que eren menys tecnològics però exigien menys atenció que aquests d'ara.